Kalendar Formule 1 imat će rekordnu 21 utrku sljedeće sezone. VN SAD-a još nije službeno potvrđena, a debi će imati VN Azerbajdžana. Sezona počinje 20. ožujka
VN SAD-a upitna za rekordno dugu 2016. sezonu Formule 1
Dok jednom ne smrkne, drugom ne svane. Tako bi se moglo opisati trenutno stanje u Formuli 1. Navijači su sve nezadovoljniji, interes za Formulu pada iz godine u godinu, ali to baš i ne brine Bernieja Ecclestonea i čelništvo Formule 1. FIA se "snalazi" kako zna, pokušava na sve načine zadržati navijače i protok novca u formuli, a jedan od načina upumpavanja svježeg kapitala u najpopularniji motosport na svijetu je održavanje utrka u egzotičnim zemljama.
Tako će kalendar Formule 1 sljedeće sezone imati imati rekordnu 21. utrku, a raspored utrka je doživio male promjene. Velika nagrada Malezije neće se održati na početku sezone, kao što je to praksa već nekoliko godina, nego će se na stazi Sepang voziti u listopadu pred kraj prvenstva. Isto će biti i s Velikom nagradom Rusije. Prva utrka na otvaranju prvenstva ostala je Velika nagrada Australije, a novitet je VN Azerbajdžana koja će se voziti prvi put u povijesti. Utrka u Azerbajdžanu pojavila se kao alternativa Velikoj nagradi Južne Koreje još 2013. godine, ali službeni debi dočekat će tek sljedeće sezone. Velika nagrada SAD-a u Austinu u Texasu još nije službeno potvrđena. Texas je srezao prihode za održavanje utrke za 20 posto, ali smatra se kako bi FIA i organizatori trebali pronaći kompromis da se utrka održi. Svima je to u interesu.
Velike promjene motora
Mercedes je bio najglasniji kada je FIA objavila da će sljedeće sezone konstruktorima dati otvorene ruke pri proizvodnji motora. Razlog FIA-ine odluke je jednostavan - Mercedes ima prekonkurentan motor, a ovom odlukom FIA nastoji smanjiti zaostatak ostalih momčadi za 'srebrnom strijelom'. Afera s Red Bullovim dobavljačem motora se nastavila nakon što su momčad iz Velike Britanije odbili Ferrari, a zatim i Honda. Momčad Christiana Hornera najvjerojatnije će sljedeće sezone koristiti Renaultove motore, dok će Ferrari svoju ovogodišnju pogonsku jedinicu (samo malo dorađeniju) proslijediti Toro Rossu.
Veća sloboda u odabiru guma
Momčadima će biti dopušteno birati tri komponente guma za suho sljedeće sezone. Tako će momčadi moći birati tri različita tipa 'slick' guma - tvrde, srednje i super mekane komponente. Potonje su najpogodnije za više temperature. Primjerice, na utrci u Abu Dhabiju. Također, momčadi će moći birati 10 setova guma po vlastitom izboru za svaku utrku.
Raspored utrka u Formuli 1 sljedeće sezone:
- 20. ožujka - Australija
- 3. travnja - Bahrein
- 17. travnja - Kina
- 1. svibnja - Rusija
- 15. svibnja - Španjolska
- 29. svibnja - Monako
- 12. lipnja - Kanada
- 19. lipnja - Azerbajdžan
- 3. srpnja - Austrija
- 10. srpnja - Velika Britanija
- 24. srpnja - Mađarska
- 31. srpnja - Njemačka
- 28. kolovoza - Belgija
- 4. rujna - Italija
- 18. rujna - Singapur
- 2. listopada - Malezija
- 9. listopada - Japan
- 23.listopada - SAD
- 30. listopada - Meksiko
- 13. studenog - Brazil
- 27. studenog - Abu Dhabi