Američki poslovni magazin Forbes pobrojao je deset najboljestojećih sportskih klubova svijeta i napravio listu po vrijednosti njihova branda...
Yankeesi pretekli ManU. i postali prvi sportski brand
Na prvom su mjestu Forbesove liste brandova su aktualni prvaci u Američkoj bejzbolskoj ligi (MLB) New York Yankeesi, koji su na vrhu poretka iz prošle godine pretekli engleski nogometni klub Manchester United. Njihov proboj na prvo mjesto leži u činjenici da su lani osvojili 27. World Series u svojoj povijesti, te otvorili vrata svog novog stadiona. Bruto-prihod od prodaje njihovih suvenira nakon osvajanja naslova popeo se prošle godine na 450 milijuna dolara, dok je novi stadion prouzročio 40-postotno povećanje prihoda od sponzorskih ugovora. Prema procjeni Forbesa, brand Yankeesa u ovom trenutku vrijedi 328 milijuna dolara, što iznosi 21% od ukupne vrijednosti organizacije (1.6 milijardi dolara), računajući igrače. Na drugom mjestu Manchester Unitedov brand vrijedan je 285 milijuna dolara, što predstavlja 16-postotni udio u ukupnoj vrijednosti premierligaškog velikana (1.835 milijardi dolara). Na trećem je mjestu madridski nogometni klub Real, ispred najvrednijeg brenda NFL lige Dallas Cowboysa, te nogometnih klubova Barcelone i Bayerna, koji vrijednost branda crpi iz 30-godišnjega sponzorskog ugovora s osiguravateljskim divom Allianzom, rekordnim kad je duljina sponzorske suradnje u pitanju. Naravno, u sportu. U Top 10 mjesta je našlo pet nogometnih klubova, tri bejzbolska i dva iz američkog nogometa.