Za upravljačem Solar Impulsea izmjenivao se sa sunarodnjakom Anreom Borschengom u misiji kojom su se promovirali obnovljivi izvori energije...
Putovanje je počelo u Abu Dabiju u ožujku 2015.: Leti bez kapi goriva, njegova četiri motora isključivo rade na sunčevu energiju, koju prikuplja 17.000 solarnih ćelija u krilima
Idućih dana zrakoplov će u Egiptu krenuti u 17. i ujedno posljednju etapu svog putovanja koje će završiti u Abu Dabiju odakle je i poletio na put oko svijeta 9. ožujka 2015.
Solar Impulse 2 krenuo je u ponedjeljak na predzadnju etapu puta oko svijeta na solarni pogon, a potom ih čeka još let prema Abu Dabiju iz kojeg su krenuli u ožujku 2015.
Avion je nakon polijetanja iz New Yorka letio uz istočnu obalu SAD-a i istok Kanade a potom krenuo preko Atlantika. Preko oceana zrakoplovom upravlja Bertrand Piccard
Letjelica na solarni pogon preko Atlantika će putovati četiri dana, a to je i najdulja etapa na putu oko svijeta. Na svom putu ukupno će preletjeti 35.000 km na sunčev pogon
Zrakoplov Solar Impulse 2, koji leti na Sunčevu energiju, sletio je u srijedu u Pennsylvaniji i uspješno završio 13. etapu puta oko svijeta na istočnoj obali SAD-a.
Zrakoplov je 17 sati ranije poletio iz Tulse u Oklahomi. U gradu koji je bio dom pionira avijacije Orvillea i Wilbura Wrighta zrakoplov je dočekala nasljednica braće Amanda Wright Lane
Zrakoplov SI2, koji leti uz pomoć sunčeve energije iz 17 tisuća solarnih ćelija pričvršćenih na krilima dužine 72 metra (gotovo jednako dugima kao ona na Airbusu A380)
Švicarski pilot Bertrand Piccard poletio je iz Phoenixa oko 9 sati ujutro i trebao bi stići u Oklahomu u petak u 3 sata po srednjoeuropskom vremenu
Solar Impulse 2 sletio je u Phoenix nešto prije 21 sat po lokalnom vremenu nakon 16 sati leta iz San Francisca preko pustinje Mojave. Obični zrakoplov taj bi put prešao za dva sata.
Eksperimentalni zrakoplov napajan sunčevom energijom bez i jedne je kapi goriva preletio Tihi ocean te sletio u Silicijsku dolinu u Kaliforniji...
Rekordni let između Japana i Havaja trajao je 117 sati i 52 minute i tijekom njega su se pregrijale baterije u avionu na solarni pogon. Popravak će trajati mjesecima
Tijekom leta iz Japana prema Havajima Andre Borschberg postavio je novi rekord za najduži solo let, a na Havaje će na solarni pogon stići tijekom petka
Letjelicom je upravljao Švicarac André Borschberg, a njegov kopilot Bertrand Piccard pilotirat će u utorak, tijekom druge etape od Muskata do Ahmedabada
Iako je plan leta predviđao prelet kod Kipa Sloboda zbog problema na lijevom krilu pilot je sletio direktno na JFK. Ni pilot ni zrakoplov nisu bili u opasnosti
Nakon što obave prvi kontinentalni let, piloti Bertrand Piccard i Andre Borschberg u zrakoplovu na solarni pogon planiraju i prekooceanski let te put oko svijeta
Nakon leta od San Francisca do Phoenixa, avion na solarni pogon nastavit će prema Dallasu, St. Louisu i Washingtonu, a cilj je zračna luka JFK u New Yorku
Zrakoplov ima četiri električna motora od 10 KS svaki i leti poput nebeskog skutera prosječnom brzinom od 70 km/sat. Let od Madrida do Rabata je trajao čak 19 sati
Pilot Andre Borschberg rekao je kako je zahvaljujući meteorolozima sve prošlo u redu te da je bilo prekrasno letjeti. U četvrtak ujutro poletio je iz Švicarske
Iskoristi svoj Oranž