YouTube serija ‘Isti san’ osvojila je tri zlata, projekt #bezsrama jedno, a dobili smo i tri srebra i četiri bronce. 24sata su dokazala da imaju najjači i najnagrađivaniji native advertising studio na svijetu
24sata pokorio Berlin! Čak 4 zlata među 11 osvojenih odličja
24sata su danas dokazala da imaju najjači i najnagrađivaniji native advertising studio na svijetu. Žiri berlinskog Native advertising instituta dodijelio nam je 11 odličja čime je 24sata postao nagrađivaniji od Bilda, Forbesa, CBS-a i ostalih velikih svjetskih kuća.
POGLEDAJTE VIDEO:
🥇🥇🥇🥇Rekord u Berlinu: 24sata osvojio čak četiri zlatne nagrade za najbolje native kampanje na svijetu! Prva YouTube serija JoomBoosa osvojila čak 3 zlatne medalje!
Posted by 24sata on 9. studenoga 2017
Među nagradama najviše se ističu tri zlata za YouTube seriju “Isti san”, čiji je pokrovitelj bila Coca-Cola. U 10 epizoda glavne uloge imaju JoomBoosovi mladi influenceri, stasali u YouTube Talent showu “Videostar”.
“Isti san” dobio je zlato za najbolju seriju pod pokroviteljstvom, najbolje korištenje influencera i najbolje korištenje YouTubea.
Talent show “Videostar” dobio je broncu u kategoriji najbolje serije pod pokroviteljstvom.
- Pomeli smo svjetsku i domaću konkurenciju. JoomBoos je najveća YouTube mreža u regiji. Gledanost joj je 40 posto viša od nacionalne televizije - rekao je voditelj JoomBoosa Matej Lončarić, koji je s Natašom Šudelijom, voditeljicom native tima 24sata, primio prestižna priznanja u Berlinu.
Sva ta priznanja ne bi bila moguće da na projektima nije radio naš vrhunski native studio, koji je dobio broncu u kategoriji Native studio godine do 20 zaposlenika. Srebrnu nagradu dobili smo za kampanju #bezsrama koju je Native studio radio za Plivu. Žiri ju je nagradio kao projekt s najboljom strategijom i kao jednu od najkreativnijih kampanja.
Cilj kampanje bio je edukacija žena o kontracepciji i njezinoj važnosti kroz upitnike, članke, interaktivni mikrosite i društvene mreže. Kampanju je pregledalo više od 300.000 čitatelja.
Osim te nagrade, kampanja #bezsrama dobila je i zlato za najbolje korištenje online medija. Druga uspješna native kampanja 24sata, #SkiniSe za melanom, u istoj konkurenciji osvojila je srebro. Kampanja koju je naš specijalizirani portal Zdrava Krava realizirao za dm upozorila je ljude na važnost samopregleda u sprečavanju raka kože. Kampanju je pregledalo više od 250.000 ljudi koji su mogli naučiti više o svojoj koži, kako se zaštititi od sunca i gdje se pregledati ako sumnjate na rak.
- Biti u konkurenciji s velikanima poput NY Timesa i CBS-a je fantastična stvar. Presretni smo i ponosni, vraćamo se kući s punim rukama nagrada - rekla je Nataša Šudelija.
Native studio 24sata osvojio je 11 nagrada
U stručnom žiriju sjedili su najbolji eksperti za marketing i native u svijetu. Oduševljeni su studiom 24sata koji je pomeo konkurenciju i najavio nove vrhunske kampanje.
1. najbolje korištenje influencera za ‘Isti san’, zlato
2. najbolje korištenje YouTubea za seriju ‘Isti san’, zlato
3. korištenje online medija za kampanju #bezsrama, zlato
4. serija pod pokroviteljstvom za ‘Isti san’, zlato
5. najbolja native strategija za kampanju #bezsrama, srebro
6. najkreativnija kampanja za#bezsrama, srebro
7. korištenje online medija za kampanju #skinise za melanom, srebro
8. serija pod pokroviteljstvom za ’Videostar’, bronca
9. najbolje korištenje teksta za#bezsrama, bronca
10. najbolje korištenje YouTubea za ‘Videostar’, bronca
11. native studio godine, bronca
Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV
Rijetko koji model na tržištu ovdje nudi više prostora, i iskreno, trenutno nam ne pada na pamet ni jedan veliki SUV koji bi imao više prostora od ove ŠkodePetković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac
Nikad nisam stigao zahvaliti Mariju Budimiru za prvi gol u Dinamu, pet puta kaznili su me zbog kašnjenja, a u Dinamu je minuta kašnjenja 100 eura! Stotine Brazilaca prijetile su mi smrću nakon gola na SP-u...U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?
Iako je to na našim prostorima možda nepojmljivo, u južnokorejskoj kulturi smatraju da, ako osobe starije od 20 godina nose naočale za vid, imaju 'loše roditelje' koji na vrijeme nisu ispravili dioptriju djetetu kad je to bilo potrebno