Obavijesti

Tech

Komentari 4

3D ispis hrane - nove mogućnosti za inovacije u hrani i prehrani

3D ispis hrane - nove mogućnosti za inovacije u hrani i prehrani
1

Znanstvenica iz najveće hrvatske prehrambene kompanije Podravke na Digital Takeoveru u stručnom predavanju prezentiraju nove tehnologije trodimenzionalnog ispisa hrane koje Podravka primjenjuje u razvoju inovativnih proizvoda

Obećanje industrije 4.0 je prilagodba proizvodnje, a 3D ispis hrane prehrambenom sektoru pruža mogućnost za personaliziranu prehranu na primjer za mlade ili stare koji pate od raznih zdravstvenih problema. Je li  to odgovor na klimatske promjene, tradicionalnu proizvodnju mesa, mlijeka i jaja, ili na povećanje broja ljudi u zemlji i iskorištenje nekih novih resursa jedno od najvećih pitanja današnjice.

Fenomeni personalizirane prehrane i ‘bulk buynga’

Tehnologija strelovito napreduje, a u tome je prati i prehrambena industrija. Budućnost hrane je svjetski izazov u kojem se stručnjaci foskuiraju na nova rješenja koja bi mogla zadovoljiti globalne potreba za hranom. Sintetičke namirnice, personalizirana prehrana i 3D ispisi, samo su neki od svjetskih trendovi koje projicira prehrambena industrija. Tržište će naravno dati svoj pozitivan ili negativan odgovor na sva inovativna dostignuća, a cilj industrije biti će prilagoditi se upravo korisnicima. Hoće li, primjerice, 3D printana hrana biti integrirana u lanac opskrbe, vjerojatno će ovisiti o prihvaćanju potrošača, a o kakvom se naprednom dostignuću radi saznajte od Jasmine Ranilović na Digital Takeoveru 11. rujna u online izdanju tog najvećeg digitalnog summita.

Ranilović će od 13:20 - 13:55 održati predavanje u kojem smjeru ide prehrambena industrija budućnosti te dati odgovore i na neke novonastale fenomene poput ‘bulk purchasinga’ koji je s početkom pandemije zaživio u svjetskim razmjerima .

‘Na početku smo novog puta, koji se jako brzo razvija, a ključ opstanka čovječanstva velikim dijelom leži upravo u prehrambenim navikama’ – naglašava Ranilović u svom inspirativnom predavanju o budućnosti hrane kroz 3D printanje.

Vrhunska tehnologinja na čelu jedne od najvećih europskih prehrambenih tvrtki

Ranilović je na čelo direktorice sektora Istraživanja i razvoja Podravke imenovana 2012., a do danas je na toj funkciji ostvarila zapažene uspjehe za kompaniju. Ima više od 26 godina radnog iskustva u području kontrole kvalitete, regulatornih poslova, istraživanju i razvoju, te na operativnim i managerskim pozicijama u prehrambenoj industriji, a svojim znanjem svakodnevno unaprjeđuje brojne inovacijske i tehnološke procese ovog vodećeg prehrambenog brenda u regiji.

Podravka – inovator u hrani koja znači budućnost

Podravka je jedna od vodećih kompanija u jugoistočnoj, istočnoj i srednjoj Europi čiji se proizvodi danas prodaju u 50 zemalja na svim kontinentima. Jedina je to hrvatska kompanija koja je u tolikoj mjeri prisutna na svjetskom tržištu, a u prilog njihovoj kvaliteti govori činjenica da je nekolicina Podravkinih proizvoda na tržištu kontinuirano prisutna već više desetljeća. Štoviše, potražnja za proizvodima svake je godine sve veća. U Podravci ističu kako je njihov recept za uspjeh jednostavana – zasniva se na neprestanom istraživanju i ulaganju u moderne tehnologije, a poslovna filozofija koju su postavili prema potrošaču sažeta je u krilaticu 'Uvijek sa srcem'. Ona predstavlja temeljne vrijednosti kompanije i uspjeha na tržištu – ideje koje pokreću srce, jer srce pokreće sve ostalo, povjerenje, strast i izvrsnost stoga ne čudi trajnost Podravkinih prehrambenih proizvoda na svjetskom tržištu. Stalna ulaganja u proizvodne procese uz strogu kontrolu kvalitete odvijaju se upravo pod nadzorom Jasmine Ranilović, stručnjakinje.

Najmodernija tehnologija jamči kvalitetu

Podravkini brendovi poput Vegete, Lino, Dolcella, Eva, Fant garancija su kvalitete, a Jasmina Ranilović svojim bogatim iskustvom i znanjem posjetiteljima summita moći će ispričati što se krije iza uspjeha proizvoda koji su stotinama tisuća ljudi obilježili životne prehrambene navike. Direktorica sektora Istraživanja i razvoja Podravke Jasmina Ranilović po struci je prehrambeni inženjer, a doktorirarala je i u području nutricionizma. Prije više od 10 godina započela je akademski rad vanjski suradnik na Prehrambeno-biotehnološkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, na studiju Nutricionizam na kojem je 2016. izabrana u znanstveno zvanje znanstvenog suradnika. Interesi su joj fokusirani na istraživanja i inovacije u području primjene novih tehnologija u proizvodnji hrane, održivi razvoj i ponašanje potrošača. Podravka danas proizvodi čitav niz kulinarskih dodataka, mesnih i slatkih pripravaka bez aditiva, glutena, zgušnjivača, a sve zahvaljujući najmodernijim tehnologijama koje Jasmina Ranilović i njezin tim razvijaju u centrali kompanije u Koprivnici.

Digital Takeover daje uvid u budućnost

Više od 65 vrhunskih svjetskih i domaćih predavača sudjelovat će od 7. do 11. rujna na najvećem regionalnom inovacijskom i transformacijskom digitalnom summitu Digital Takeover 2020.

U pet dana summita donosimo vam preko 24 sata programa u kojem sudjeluju stručnjaci i inovatori iz svijeta biznisa, marketinga, inovacija, blockchain tehnologije, fintecha, retaila, medicine, medija i drugih industrija.

Svi koji preuzmu ulaznicu moći će svaki dan uživati u live streamu, a dodatno je Digital Takeover 2020 upotpunjen i bogatom videotekom gdje se na zahtjev može pogledati dopunski sadržaj programa summita.

Preuzmite svoju besplatnu ulaznicu – digitaltakeover.hr

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 4
VIDEO

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh
DIGITAL TAKEOVER

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh

Predsjednik Uprave Atlantic Grupe jedan je od najuspješnijih biznismena u Europi, a njegov poslovni put do vrha inspirativna je priča o poslovanju u kojem uvijek treba imati rješenje u rukavu za najgore situacije

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja
ZNAČAJNA UŠTEDA

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja

Ljetna sezonska sniženja su završila, no to ne znači i kraj popustima i niskim cijenama. Ako pomnije pratimo ponude u trgovinama i web shopovima, proizvode po sniženim cijenama možemo kupovati tijekom cijele godine
Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska
Marka iz budućnosti

Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska

Uskoro će se na domaćem tržištu pojaviti prva digitalno-analogna kombinacija poštanske marke, čiji će dio služiti za uobičajeno slanje pošte, a dio za korištenje na blockchainu