Kim Kardashian ozbiljno shvaća svoju karijeru pa je tako odlučila obožavatelje počastiti zrncima mudrosti otkrivši pravila za stjecanje milijunskih sljedbenika
5 savjeta Kim Kardashian kako brzo do insta(gramske) slave
Iako joj se podsmjehuju kao praznoglavoj starleti iza čije slave ne stoji nikakav poseban rad i talent, Kim Kardashian milijuni sljedbenika, naslovnice i vrtoglavi ugovori nisu pali s neba - njezin talent je promoviranje same sebe i rad na svojoj tituli 'kraljice selfieja'.
Iako bi se laiku činilo da Kim Kardashian ne radi ništa drugo doli zatrpava društvene mreže selfiejima, iza milijuna sljedbenika stoji dobro razrađena strategija. Ovih 5 savjeta Kim je podijelila sa svima koji žele postati poznati i prepoznatljivi putem društvenih mreža:
1. Ne budi previše proračunata
Kim kaže kako ne planira svoje snimke unaprijed, već za selfijem poseže u trenucima kada se osjeća dobro u svojoj koži i zna da ima dobru frizuru, šminku i odjevnu kombinaciju. Tada će podijeliti sa svojom publikom cijelu seriju takvih fotki, a posebno joj je drago objavljivati sadržaje sa nekih prošlih događanja.
2. Ovladaj svojim područjem
Iako ju prate glasine da ne samo da retušira svoje fotografije koje prikazuje kao neobrađene, nego da je i zaposlila osobu koja će to profesionalno obavljati umjesto nje, Kim inzistira da je sama svoj majstor Instagrama i to preporučuje svima:
- Sve sama radim, od slikanja, rezanja, kolažiranja, potpisivanja. Uz to ni ne koristim filtere. Ne znam ih koristiti i ne da mi se ni truditi oko njih - kaže Kim.
3. Pratite članove obitelji
Klan Kardashian prate deseci milijuna sljedbenika, ali iz perspektive starije sestre smatra da je najvažnije da se oni međusobno prate kako bi uvijek znali što im se događa u životima, ako treba i pod lažnim profilom.
4. Objavljuj slike, ne citate
Ako želiš vjerno mnoštvo followera, moraš inspirirati vlastitim, a ne tuđim sadržajima, pa možda će te i Kim, koja ne slijedi čak ni svoje prijatelje ako joj nisu zanimljivi, zapratiti.
5. Promoviraj sebe, a ne proizvode
Iako su njeni društvenomrežni profili san svakog marketingaša, Kim inzistira na tome da se ne pretvore u reklamnu platformu te hvali smo ono čime stvarno postane 'opsjednuta', kao steznike koje je koristila poslije poroda ili poseban brand umjetnih trepavica koje je otkrila.