Mnoge od prijetnji moguće je zaustaviti već na razini mreže, a A1 ističe da je SafeNet i Net Protect usluga za 40.000 poslovnih i privatnih korisnika lani zaustavila 95 milijuna opasnosti, na koje paze u svakom trenu
A1 Hrvatska: Naša mrežna zaštita u 2022. zaustavila 95 milijuna sigurnosnih prijetnji
A1 Hrvatska objavio je kako je njihova usluga mrežne zaštite u prošloj godini blokirala više od 95 milijuna sigurnosnih prijetnji za gotovo 40 tisuća privatnih i poslovnih korisnika. Radi se o sigurnosnom rješenju koje brine za sigurnost podataka i uređaja povezanih na mobilnu mrežu bez potrebe za instalacijom dodatnog softvera.
Iz kompanije ističu kako broj sigurnosnih prijetnji raste iz godine u godinu na globalnoj razini, pa tako i u Hrvatskoj, a neke od tih najčešćih prijetnji moguće je zaustaviti već na razini mobilne mreže, kako bi se maksimalno umanjila mogućnost kompromitacije korisničkih uređaja. Tako su i zaustavili više od 95 milijuna prijetnji u prošloj godini.
Bilježe značajan porast, a s time i prevenciju, prijetnji poput lažnih nagradnih igara te lažnih internetskih stranica sa zdravstvenim savjetima, medicinskim proizvodima i dodacima prehrani. Takve maliciozne kampanje ciljale su žrtve putem internetskih stranica, SMS-ova, mailova te chat poruka.
Radi se o uslugama koje su za privatne korisnike dostupne kao A1 SafeNet, a za poslovne kao A1 Net Protect. One za privatne korisnike na mrežnoj razni blokiraju upravo takve prijetnje, kao i pokušaje krađe identiteta, spam i hakirane stranice, mreže kompromitiranih računala, zlonamjerni softver te neovlašteno kriptorudarenje.
Aktivacija ili deaktivacija zaštite moguća je u bilo kojem trenutku bez instalacije dodatnog softvera, odnosno aplikacije. Administrator korisničkog računa upravlja uslugom, dok ostali korisnici mogu pregledavati sigurnosne izvještaje. Zaštita je aktivna čitavo vrijeme dok je korisnik spojen na A1 mrežu, bilo u zemlji ili inozemstvu. Svakih 15 minuta, provjerava mrežu i posjećene mrežne lokacije te postavlja zlonamjerne web stranice na crnu listu. Korisniku javlja status stranice koju namjerava posjetiti, odnosno označava kompromitirane stranice i blokira njihovo otvaranje.
Sama usluga je prilagodljiva potrebama pojedinog korisnika pa su tako moguće dodatne funkcionalnosti poput individualnog dodjeljivanja whitelist/blacklist prava, zaprimanja e-mail ili SMS izvještaja o blokiranim sadržajima te izvještaja i konfiguracije usluge aplikacijom Moj A1.