Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
24 komentara

Agonija Zagrepčanina: Računi stižu, a interneta dugo nema

Internet je prestao raditi 27. srpnja. U korisničkoj službi rekli su da će to riješiti, no nisu pa sam poslao prigovor mailom, rekao je muškarac iz Zagreba

24 komentara

Agonija je počela u srpnju kad sam s Optimom sklopio ugovor za internet, priča Zagrepčanin.

- Već pri instaliranju usluge bilo je problema, a ni brzina interneta nije bila kako smo ugovorili. Internet je prestao raditi 27. srpnja. U korisničkoj službi rekli su da će to riješiti, no nisu pa sam poslao prigovor mailom. Najprije su rekli, vjerojatno automatski, da će odgovoriti u roku od dva dana, a na moj novi mail su odgovorili kako otklanjanje kvara za moje područje traje oko četiri dana - kaže čitatelj.

Začudilo ga je kako otklanjanje kvara u Zagrebu traje četiri dana i zapitao se koliko bi na to čekali u drugim dijelovima Hrvatske.

- Četiri dana bio sam bez interneta, a nisam iz Optime dobio odgovor kad će popraviti kvar, pa sam im poslao mail da želim prekinuti ugovor i tražio da dođu po opremu - rekao je. Nije ni slutio da će raskidanje ugovora trajati mjesecima.

Ne prihvaćaju raskid mailom

- Prema uputi djelatnice pozivnog centra, otišao sam u njihovu poslovnicu kako bih vratio opremu. Nisu je htjeli preuzeti, nego su me poslali u centralu u Buzinu. Ni tamo je nisu htjeli preuzeti, nego su rekli da je moram poslati poštom - kaže. Dodaje da je opremu poslao, a na povratnici su njihov žig i datum preuzimanja 8. kolovoza.

No u Optimi nisu priznali raskid ugovora elektronskom poštom.

- Prestanak korištenja usluge ili povrat opreme sukladno našim Općim uvjetima ne predstavljaju opravdani razlog za raskid ugovora. Ugovor možemo raskinuti ako ga zatraži uz pravovaljanu dokumentaciju ili kod drugog operatera zatraži prijenos broja - odgovorili su nam iz Optima telekoma.

No njemu nisu tako odgovorili.

Ipak su popustili

- Pozivamo Vas da dostavite podatke o vlasniku linije te broj telefona ili broj ugovora kako bismo mogli razmotriti Vaš dopis - napisali su mu u mailu, a on je to i napravio.

U rujnu je dobio račun i za kolovoz u kojem nije koristio uslugu, pa ponovno šalje zahtjev za raskid, a naveo je i broj ugovora. No krajem rujna mu pismeno odgovaraju da račun mora platiti jer i dalje koristi uslugu. A opremu je vratio.

- U pismu su naveli i da su poslali formular, no nisam ga dobio. Zašto mi formular nisu dali na potpis kad sam početkom kolovoza bio u poslovnici, a nisu ga spomenuli ni u brojnim razgovorima - pita. Računi su dalje stizali jer su, unatoč osam mailova, i dalje tvrdili da nemaju podatke za raskid ugovora.

Objašnjavaju da su postupali prema propisima i odgovarali mu u zakonskom roku. Povjerenstvo za rješavanje pritužbi Optima telekoma nakon našeg upita odlučilo je da će ipak raskinuti ugovor i stornirati sve račune koje su mu slali.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message