Polaznici programa naučit će kako razvijati inovativne proizvode i raditi na stvarnim studijama slučaja tvrtki kao što su Netflix ili Amazon. Program počinje 14. travnja
Algebra ima MBA program za atraktivno zanimanje produkt menadžer. Prijave već traju
Algebra je predstavila novi program svoje MBA Poslovne škole namijenjen produkt menadžerima. Radi se o djelomičnoj kvalifikaciji, HKO razine šest, trajanja pet mjeseci čime se stječe 21 ECTS bod i naziv stručnog usavršavanja produktni menadžer/menadžerica.
Službeni početak programa je 13. travnja, a prijave se već zaprimaju na službenim Algebrinim web stranicama. Polaznici programa naučit će kako razvijati inovativne proizvode i raditi na stvarnim studijama slučaja tvrtki kao što su Netflix ili Amazon. Naučit će identificirati potrebe tržišta (korisnika/klijenta), analizirati strateški fit i poslovnu isplativost razvoja produkta, osmisliti potrebne funkcionalnosti produkta, definirati metrike praćenja i poboljšanja produkta, upravljati razvojem i testiranjem produkta u raznim fazama zrelosti, voditi tim i suradnju s ostalim odjelima unutar tvrtke te osmisliti marketinšku i komunikacijsku strategiju, kao i upravljati životnim ciklusom produkta.
U razvoju programa MBA Poslovne škole sudjelovali su stručnjaci iz industrije, od kojih će mnogi nastaviti djelovati kroz program kao predavači, a koji su iskustvo stjecali u tvrtkama poput Infobipa, Happeninga, Endave i sl.
- Možda i ključna uloga produkt menadžera je, između ostalog, biti ljepilo koje povezuje razne odjele kroz udaranje ritma imajući u vidu gdje i kada želimo isporučiti naš produkt. Tvrtke su organizirane na različite načine, ali u matrično-projektnoj organizaciji PM mora znati koje ljudske resurse treba za realizaciju produkta te kako i kada ih treba angažirati. Produkt menadžer također surađuje s upravom, financijama, marketingom i engineering timom i predstavlja glavnu sponu unutar tvrtke, ali i između očekivanja klijenta i tvrtke - ističe Arsen Šolić, voditelj katedre za e-leadership Algebra MBA Poslovne škole.
Program je lansiran u svrhu daljnje utilizacije Strategije pametne specijalizacije (S3) i razvoja vještina i kompetencija osoba zaduženih za upravljanje proizvodima prvenstveno u IT sektoru, ali i svim ostalim kompanijama koje su produktno orijentirane. Tvrtke će imati sve veće potrebe za zapošljavanjem stručnjaka, produkt menadžera, koji će znati upravljati cijelim ciklusom razvoja proizvoda i postavljati konkurentne i inovativne proizvodne strategije. To je posebno važno u kontekstu novog vala otkaza koji je zahvatio uslužni dio IT-a, te sve većeg nedostatka zaposlenika u IT tvrtkama koje su snažno okrenute razvoju vlastitih proizvoda visoke dodane vrijednosti.