Amazon je patentirao novi sustav isporuke, kojim bi pakirali i slali predmete za koje očekuju da će se kupiti na nekom području, ili ih čak i slati prema nekim adresama
Amazon planira slati predmete prije nego ste ih uopće kupili
Na temelju gomile podataka o korisnicima, Amazon planira prema korisnicima slati predmete prije nego su oni kliknuli na gumb za ostvarivanje kupnje.
Veliki online trgovac patentirao je svoj sustav 'uranjene isporuke', kojim bi predmete slali u centre za isporuku gdje očekuju da će se dobro prodavati. Ovakav bi im sustav trebao skratiti vrijeme za isporuku, ali i staviti ih u prednost pred trgovcima u stvarnom svijetu.
Amazon planira unaprijed pakirati i slati predmete za koje očekuju da bi ih korisnici mogli kupiti, i to na temelju njihovih ranijih pretraga i narudžbi, ali i lista želja te vremena koje kursori njihovih miševa provedu iznad određenog artikla. Mogli bi ići toliko daleko i da bi predmete mogli slati prema određenoj adresi iako nemaju točnu adresu. To bi se, kako prenosi Wall Street Journal, moglo odnositi na popularne predmete, poput knjiga, koji su poželjna roba na dan izlaska. Naravno, tu su moguće i pogreške, ali i neželjene isporuke, a Amazon bi u tom slučaju mogao dati popuste ili pretvoriti neželjenu isporuku u poklon te navode da bi isporuka predmeta nekom kupcu kao promotivni poklon mogla povećati sklonost prema Amazonu.
Još nije poznato kada će, i hoće li, upogoniti ovakav sustav, a iz kompanije su odbili komentirati to. No, patent pokazuje kako bi Amazon mogao ostvariti prednost pred konkurencijom na temelju svojeg poznavanja korisnika i njihovih navika.