Na prva dva mjesta najvrjednijih robnih marki ove godine našli su se Apple i Google, a Coca-Cola je pala na treće. Na listi je i Facebook, koji se nalazi na 52. mjestu
INTERBRAND
Apple je najvrjednija robna marka, svrgnuli su Coca-Colu
Nakon 13 godina, mjehurići Coca-Cole više nisu tako snažni i s vrha liste najvrjednijih robnih marki svrgnuo ju je Apple. No, Coca-Cola je pala na treće mjesto, a ispred nje se ugurala još jedna tehnološka kompanija, a radi se o Googleu.
Ovim priznanjem Apple završava mjesec u kojem su predstavili dva nova iPhonea, koji su se u prvom vikendu prodali u 9 milijuna komada.
Uz Apple i Google, ukupno šest tehnoloških kompanija je među deset najvrjednijih brendova na Interbrandovoj listi, koju objavljuju od 2000. godine.
Jedina društvena mreža na listi je Facebook, koji se našao na 52. mjestu.
Odaberi temu koju želiš pratiti
Primaj sve nove vijesti o temi i budi u tijeku