Opel Mokka privlači atraktivnim izgledom, no pokretana 1.7 turbodizelašem u vožnji je dosta sirova - pretjerano glasna i tvrda. Štedljivost i preciznost su joj jače strane
Atraktivan dizajn je najsnažniji adut Opelovog SUV-a Mokke
Opelovu malom SUV-u privlačnost se ne može poreći - to je jedan od najatraktivnijih automobila ne samo u klasi, nego i na tržištu uopće. Ništa lošija nije ni iznutra gdje putnike dočekuje moderan i, zahvaljujući top paketu, izvrsno opremljen interijer. Prostranost je također pohvalna.
Okrenete li ključ, ostat ćete iznenađeni grubošću Opelova 1.7-litrenog dizelaša. On, doduše, puca snagom i vuče kao da ima najmanje 130 KS, a troši i pohvalno malo - prosjek testa nam je bio izvrsnih 5,7 l/100 km - no vrlo je glasan i grub u radu. Treba mu uvijek više gasa nego što se čini, a onda je još bučniji.
Uz to, Mokka je i vrlo tvrda. Tvrda su sjedala iako imaju ergonomski certifikat, tvrd je ovjes, a tvrde su i komande. Sve to čini Mokku napornom u vožnji, ali i preciznom.
Dobro opremljena unutrašnjost
Zahvaljujući Cosmo paketu opreme, u unutrašnjosti testne Mokke ničega ne nedostaje. Dapače, opreme je u izobilju - od dvozonske klime preko navigacije pa do sportskih sjedala i upravljača.
Opel Mokka 1.7 CDTi FWD Cosmo
Tvornički podaci:
masa: 1429 kg
dimenzije: 428x178x166cm
obujam: 1686 ccm
snaga: 96 kW/130 KS
ubrzanje (0-100km/h): 10,5 s
najveća brzina: 187 km/h
potrošnja: 4,5 l/100 km
Konkurencija: Nissan Juke, Renault Captur, Peugeot 2008, Škoda Yeti
Cijena: 197.900 kn (testni model) 180.900 kn (bez doplata)