Najprodavaniji SUV u klasi na europskom tržištu nosi novi izgled zahvaljujući modernim svjetlima i drukčijoj prednjoj masci, a pokreću ga štedljiviji motori
Audijev bestseler sada je još ljepši, luksuzniji i manje troši
Audi je na dorađivanje poslao i svoj najprodavaniji SUV Q5 pa on sada nosi novu masku, nova prednja svjetla, odbojnike i spojlere. Ukrašen je i interijer, ali tek detaljima poput kromiranih obruba ventilacije. No novi je MMI sustav navigiranja, a u ponudi su i nova sigurnosna pomagala poput adaptivnog tempomata kao i sustava nadzora nes(a)vjesnog napuštanja vozne trake. Svaki novi Q5 sada prati budnost vozača, a serijski je opremljen automatskom klimom, šest zračnih jastuka i automatskom parking kočnicom.
U prosjeku je i 15% štedljiviji jer su svi motori - 2.0 TFSI sa 225 KS, 3.0 TFSI s 272 KS, 2.0 TDI sa 143 i 177 KS te 3.0 TDI s 245 KS - dorađeni i poboljšani te serijski opremljeni start/stop sustavom. Samo najslabiji dizelaš dolazi s prednjim pogonom dok svi ostali rabe stalni 4x4 pogon Quattro. Obnovljeni Audi Q5 kod nas u prodaju stiže u rujnu.
Hibrid troši manje od 7 litara
Prošle godine predstavljen, a sada obnovljen, Audi Q5 hybrid quattro pokreću 2.0-litreni TFSI benzinac i elektromotor ukupne snage 245 KS. Hibrid u prosjeku troši 6,9 l/100 km.
Prvi dizel S-model ima 313KS i 7 brzina
SQ5 TDI prvi je Audijev sportski model S oznake koji pokreće dizelski motor. Ali ne bilo kakav - 3.0-litreni V6 s dva serijski spojena turbo punjača koji razvija čak 313 KS. Zahvaljujući takvom “naoružanju” SQ5 sprinta s mjesta do 100 km/h za samo 5,1 sekundu, a prosječno troši tek 7,2 l/100 km. U vožnji možda najviše oduševljava sportski zvuk iz posebno razvijenog ispušnog sustava.