Obavijesti

Tech

Komentari 0

Britanci odlučili: Nove zgrade će morati imati i punjače za aute

Britanci odlučili: Nove zgrade će morati imati i punjače za aute

Zakon bi Engleskoj trebao donijeti do 145.000 novih priključaka godišnje do 2030. kad Britanija planira zabraniti prodaju novih automobila na benzin i dizel

Nove zgrade u Velikoj Britaniji morat će od iduće godine imati priključke za punjenje električnih automobila, prema novom zakonu koji je najavio ured britanskog premijera.

Zakon bi Engleskoj trebao donijeti do 145.000 novih priključaka godišnje do 2030. kad Britanija planira zabraniti prodaju novih automobila na benzin i dizel.

Priključke će morati imati nove stambene i zgrade komercijalne namjene, poput uredskih prostora i supermarketa, kao i one koje se renoviraju ili imaju više od 10 parkirnih mjesta.

Vlada je nakon konzultacija s industrijom odlučila olakšati i ubrzati prijelaz na električna vozila i opcijom beskontaktnog plaćanja na svim novim točkama za brzo i superbrzo punjenje.

Ubrzano ulaganje u infrastrukturu za električna vozila sastavni je dio strategije za postizanje neto nulte emisije štetnih plinova (Net Zero Strategy) koju je britanska vlada objavila prošlog mjeseca.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Google Karte rade i izgledaju bolje nego ikad, ali u Geminiju
PUNO BOLJE ISKUSTVO

Google Karte rade i izgledaju bolje nego ikad, ali u Geminiju

Prije ove nadogradnje, odgovori na lokalne upite u Geminiju uglavnom su se sastojali od tekstualnih opisa s malom, često neuglednom kartom na samom dnu. Sada je situacija obrnuta.
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.