Veliko novo područje razvoja tehnologije su automobili u koje ulazi tehnologija s pametnih telefona i donosi aplikacije koje pokazuju gdje parkirati, pojesti nešto...
Budućnost: Uskoro će svaki novi automobil biti na internetu
Nakon pametnih telefona i tableta, sada u središte tehnološkog buma dolaze automobili. Korištenje telefona za volanom nije sigurno, a ni dozvoljeno, a mnogi proizvođači sada se nadaju kako će tehnologija iz telefona promijeniti način na koji koristimo naša vozila. To znači da na naše komandne ploče dolaze aplikacije koje pokazuju gdje ima parkirnih mjesta ili koji restorani na našem putu nude popuste. Sve to znači da automobili moraju biti povezani na internet, kako bi sve te informacije mogle dolaziti na ekran bez previše tipkanja i s fokusom na glasovne komande. Kako piše BBC, iz Forda su rekli kako im ovo podiže prodaju, ali i kupce privlači tehnologija.
Glavni reklamni aduti trenutno su društvene mreže, internet radio i neke glasovne funkcije (Siri), no mogućnosti su daleko veće i praktičnije. Samo ih treba spojiti. Aplikacije pokazuju gdje su najbliže benzinske postaje s cijenama goriva, a druge će pokazati gdje ima parkirališnih mjesta, naravno na parkiralištima sa senzorima. A zamislite da vam se na ekranu, dok ste na semaforu, pokaže koliko još sekundi treba čekati na zeleno. Ili, približavate se pružnom prijelazu, a aplikacija vas upozori da stiže vlak i da usporite. Milijarde dolara ulažu se u automobile povezane na internet, a BBC prenosi kako bi krajem sljedeće godine svaki model većih proizvođača mogao nuditi neku vrstu povezivosti.
Veliki problem ovakvih dodatnih smetnji postavlja i pitanje sigurnosti vozača i putnika, ali i mogućnosti hakiranja vozila. Još jedno pitanje je i koja će platforma prevladati, hoće li to biti Apple, Android ili možda Facebook sa svojim golemim količinama podataka.