Tech

Komentari 8

Citroën C3 Aircross je dobro 'ispeglan' sprijeda, no i dalje je najudobniji auto u svojoj klasi

Citroën C3 Aircross je dobro 'ispeglan' sprijeda, no i dalje je najudobniji auto u svojoj klasi

Osim udobnosti oduševljava i motor koji se po ko zna koji put dokazao na našem testu. I po odnosu uloženog i dobivenog C3 Aircross zaslužuje vrlo dobru ocjenu

Citroën C3 Aircross je nedavno redizajniran, a sada je dospio i do nas na opsežni test. Vozili smo ga tjedan dana i provjerili što je sve novo, što je dobro i što nije. 

Citroën se jako potrudio oko redizajna prednjeg dijela koji je potpuno promijenjen da bi auto izgledao agresivnije i nekako kompaktnije. No tu je sve što se tiče redizajna praktično i stalo, ostale promjene su samo detalji poput drugačije naljepnice na zadnjem bočnom prozoru, blago promijenjenih naplataka, novih boja, tkanina u unutrašnjosti i slično...

U unutrašnjosti se promjene svode samo na detalje i teško ćete primijetiti neku novost, poput malo izmijenjenog digitalnog zaslona u instrumentima ili novog većeg središnjeg dodirnog zaslona ispod kojeg je jedna tipka više.  

C3 Aircross je u osnovi ostao ono što je i bio a to je ukratko rečeno izuzetno praktičan, neočekivano prostran i jako, jako udoban auto s dobrim motorom. 

prostranost zaista oduševljava za tako mali SUV (C3 Aircross je među najmanjim autima u klasi). Straga ima dovoljno mjesta za više osobe, a u prtljažnik zahvaljujući pomičnoj stražnjoj klupi stane 410 do 520 litara što je među najboljim rezultatima u klasi. 

C3 Aircross oduševljava udobnošću u svakom pogledu. Bilo da pritom mislimo na udobnost ovjesa, zvučnu izolaciju ili odlična sjedala. Tu mu nema premca u klasi. 

Dobra strana auta je i motor kojeg smo do sada isprobali u desecima Citroëna, Peugeota i Opela i uvijek nas iznova oduševi. Po zvuku, elastičnosti, mirnoći rada, razvoju snage i osjećaju snage kojom raspolažete ovo je jedan od najboljih, ako ne i najbolji mali trocilindrični motor na svijetu trenutno. 

I po potrošnji je dobar. Prosjek našeg testa u kojem smo dosta vozili po gradu, dosta manje na otvorenoj cesti i najmanje na autocesti je iznosio 6,2 l/100 kilometara. U gradskoj vožnji iznosio je 7,3 l/100 kilometara. 

Ono za što C3 Aircross nije namijenjen je jurnjava zavojima. Kao tipični Citroën voli se naginjati više od prosjeka i protestirati kada ga gurate prema ekstremima. No zato u svakodnevnoj vožnji briljira udobnošću a to se najbolje vidi na našim lošim cestama prepunim rupa neravnina i 'ležećih policajaca'. 

Po cijeni C3 Aircross ne spada među jeftinije modele u klasi, barem kad pogledate cijenu osnovnog modela. No kada usporedite gotovo luksuznu opremu na testnom autu s cijenom shvatite da ovaj model daje jako mnogo za svoju cijenu i po tome je među najboljima na tržištu. Mnogi konkurenti bi s usporedivom opremom i motorizacijom vrlo lako probili i 180.000 kuna. 

 
Važnija oprema Citroën C3 Aircross Shine Puretech 110 

Automatski klima uređaj, 17" alunaplatci, dodirni zaslon 9", navigacija, prednji i stražnji senzori za parkiranje, kamera za vožnju unatrag, LED prednja svjetla, stražnja klizna klupa, zavjesice na bočnim stražnjim staklima, color paket...