Inspiracija za novi Kadjar bio je Nissan Qashqai s kojim dijeli platformu pogon i motore. Jasne su i velike sličnosti u dizajnu. Osnovni Kadjar stoji 149.900 kuna
Crossoveri su u modi: Povoljni Kadjar stigao je u Hrvatsku
Srodnost s Qashqaijem novi Kadjar ne može sakriti, no usporedba s uvjerljivo najpopularnijim automobilom u klasi može samo biti plus za Renault. Osim na Qashqai, Kadjar dizajnom nalikuje na aktualni Clio, dok su u unutrašnjosti vidljivi elementi koji su inspirirani novim Espaceom. Kadjar je dugačak gotovo 4,5 metara i u unutrašnjosti prilično prostran. Isto vrijedi i za prtljažnik, u koji stanu 472 litre.
U vožnji je Kadjar vrlo udoban, što zbog komfornog ovjesa, što zbog vrhunskih sjedala. Komfor povećavaju i nove tehnologije poput sustava automatskog parkiranja, automatskog kočenja u nuždi, prepoznavanja prometnih znakova. Tu su i luksuzni detalji poput Bose audiosustava. Naravno sve ovo dio je bogatijih paketa opreme ili dolazi uz doplatu. Kadjar motore i pogon dijeli s Qashqaijem, stoga su svi agregati već dobro poznati. U ponudi su jedan benzinac i dva dizelaša. Benzinski motor s turbo punjačem razvija 130 KS, no kupci će vjerojatno mnogo radije birati osnovni 1.5 dCi sa 110 KS ili dizelski top model sa 130 KS. Ovaj posljednji motor ujedno je jedini agregat koji je moguće dobiti u kombinaciji s pogonom na sve kotače, no osnovna cijena takvog modela od 224.000 kuna nije baš za svačiji džep.
Pogon na sve kotače je također preuzet od Nissana te nudi tri načina rada. Ipak, mnogo više kupaca trebali bi privući jeftiniji modeli koji imaju pogon na prednje kotače. Takav Kadjar s benzinskim motorom i osnovnim paketom opreme stoji 149.900 kuna. Osnovni dizelski model stoji 167.900 kuna. Prodaja novoga Renault Kadjara u Hrvatskoj počinje danas.