Duster je izvana doživio minimalne promjene, no iznutra su pomaci mnogo veći. Novi dizajn, bogatija oprema, bolja ergonomija, manja buka, a motori su štedljiviji
Dacia Duster: Izvana male, ali iznutra zaista velike promjene
Nakon više od 450.000 prodanih primjeraka, kompaktni SUV Duster je redizajniran. Izvana su nova samo svjetla, maska te gotovo neprimjetni detalji straga pa je prvi dojam da su Dacijini stručnjaci spavali. No nije tako, automobil je temeljito obnovljen a kako bi se to dobro vidjelo potrebno je ući u Duster. Kokpit je potpuno promijenjen, osjetno moderniji, ali i ergonomičniji. Tako su primjerice tipke za otvaranje prozora sa središnje konzole prebačene na vrata.
Duster je konačno dobio i pokazivač vanjske temperature. Od opreme za koju se može nadoplatiti u oči upada novi multimedijski sustav s navigacijom i velikim zaslonom osjetljivim na dodir, tempomat, stražnji parking senzori. U vožnji je primjetna još jedna važna promjena. Duster više nije bučan, zahvaljujući novoj izolaciji razina buke je čak 50% niža.
Ovjes je vrlo udoban i na asfaltu i na terenu. Novost u ponudi je turbobenzinac od 1.2-litre sa 125 KS. Miran je, uglađen i Dusteru daje ono što dosad nije imao, vrlo dobra ubrzanja. Tu je još jedan benzinac sa 105 KS, plinska izvedba te dizeli od 90 i 110 KS s kojima auto ostavlja najbolji dojam.
Vrlo dobar terenac
4x4 pogon dolazi uz slabiji benzinski i jači dizelski motor, ovako opremljen Duster je vrlo sposoban terenac.
Kod nas dolazi skoro
Cijene u Hrvatskoj neće se bitnije mijenjati u odnosu na prethodni model. Nova Dacia Duster na naše tržište dolazi već sredinom idućeg tjedna.