Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se

Digitalna transformacija nikad nije bila potrebnija

Hotelski lanac Bluesun Hotels & Resorts značajno je podigao razinu usluga zahvaljujući upravo svima u procesu digitalne transformacije - ljudi, sustav vrijednosti, procesa i tehnologije

0 komentara

Digitalna transformacija proces je koji potpuno može promijeniti poslovanje. Ona zahtjeva velike odluke koje će uspostaviti novi poslovni model i poboljšati vaš posao. Bez ljudi, sustava vrijednosti, procesa i tehnologije digitalna transformacija s dobrim rezultatom nije moguća. U ovakav oblik transformacije poslovanja trebaju svi biti uključeni.


Bluesun Hotels & Resorts kao dobar primjer digitalne transformacije


Za ovaj hotelski lanac koji se smjestio na sedam atraktivnih lokacija diljem Hrvatske možemo reći da uspješno prolazi kroz proces digitalne transformacije. Tim procesom značajno su podigli razinu usluga koje pružaju svojim stranim i domaćim gostima. 
Kroz digitalne poslovne modele bazirane na novoj tehnologiji i automatizaciji poslovnih procesa, pružaju bolje korisničko iskustvo i personaliziranu uslugu uz značajno smanjenje troškova. Osim naprednih online kanala za komunikaciju s potencijalnim gostima te inteligentnih sustava rezervacije usluga, mogu se pohvaliti i tehnološkim inovacijama unutar same organizacije. Kao dio uspješne formule ističu vertikalnu i horizontalnu integraciju, koja znači da se svi procesi poduzeća povezuju na digitalan način i svi događaji se mogu pratiti u realnom vremenu.


Vodeći hotelski lanac po razini podrške za zaposlenike


Bluesun Hotels & Resorts je prvi hotelski lanac koji je izgradio potpuno novi hotel za svoje zaposlenike. Svi zaposlenici nakon zapošljavanja prolaze obuke i edukacije kako bi došli na svoje radno mjesto spremni na sve situacije koje ih očekuju. Bez digitalne pismenosti zaposlenika, nije moguće provoditi digitalnu transformaciju internih procesa. 
Kako bi komunikacija unutar pojedinih odjela bila što efikasnija, koriste se pametni uređaji te vlastite aplikacije. Primjerice, odjeli domaćinstva na svojim mobilnim uređajima u svakom trenutku raspolažu informacijama o statusima soba i rasporedu dnevnih zadaća, a status završenih zadataka u realnom vremenu komuniciraju s managementom hotela. U slučaju nastalog kvara u hotelskoj sobi, domaćice svojim uređajem isti fotografiraju i prosljeđuju odjelu tehničke službe što znatno ubrzava cijeli proces te umanjuje mogućnost ljudske pogreške.


Još jedan primjer digitalizacije u poslovanju je narudžba hrane za koju je zadužen analitički dio kompanije. Oni slažu optimalnu narudžbu hrane što smanjuje troškove proizvodnje i poslovanja. Briga za zaposlenike i klijente je ovom hotelskom lancu jedan je od prioriteta te ne namjeravaju prestati unaprjeđivati poslovanje.


Uvid u procese digitalne transformacije


Bluesun Hotels & Resorts jedna je od tvrtki koja je na najposjećenijoj konferenciji HUP-ICT Udruge pod nazivom Digitalna (R)evolucija 3.0 u zagrebačkoj Laubi 5. veljače predstavila svoj uspješan case study te pružila uvid u interne procese digitalne transformacije. Na konferenciji se okupilo više od 600 sudionika iz poslovnog svijeta i gospodarskog života koji su iskoristili jedinstvenu priliku za razmjenu znanja i iskustva te kvalitetan networking. Namjera konferencije bila je ohrabriti i druge poduzetnike da prepoznaju prilike i prednosti koje donosi digitalna transformacija te da uvedu nove organizacijske modele omogućava današnja tehnologija.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message