Obavijesti

Tech

Komentari 12

Digitalni Takeover: "Internet je postao medij broj jedan"

Digitalni Takeover: "Internet je postao medij broj jedan"
3

Portfelj 24sata dnevno posjećuje 1,5 milijuna ljudi i vodeći smo u Hrvatskoj. Pravi primjer za to su naše video vijesti i YouTube kanal JoomBoos...

VIDEO

Reklame koje iskaču po ekranu i ne daju se ugasiti, najnapetiji trenuci filma prekinuti 'kratkim predahom' postaju ne samo nepoželjna nego i zastarjela metoda oglašavanja. Što sve nosi digitalni svijet i kako se on prilagođava željama kupaca i potrošača otkrila su 24sata na Digitalnom Takeoveru.

Gotovo 200 vodećih ljudi hrvatskih tvrtki, direktora marketinga, čelnici medijskih agencija te stručnjaka za digitalnu komunikaciju okupilo se u srijedu u zagrebačkom hotelu Hilton gdje su im eksperti 24sata predstavili goruće teme iz svijeta komunikacija.

- Međunarodno tržište je na točki preokreta nakon koje ništa neće biti isto. Tradicionalni mediji izgubili su vrijednost koju su imali. Internet je postao broj jedan jer dnevno provodimo sedam sati uz digitalne medije. Portfelj 24sata dnevno posjećuje 1,5 milijuna ljudi i vodeći smo u Hrvatskoj. Pravi primjer brzog rasta posjećenosti su naše video vijesti i JoomBoos. Video je hit, doslovno leti s police – rekao je Boris Trupčević glavni direktor Styrije za Hrvatsku.  

Nova i napredna tehnologija tjera i komunikacijski svijet u nove izazove. Vodeći ulogu u reklamama polako preuzima 'Native Advertising' na koji su svjetske tvrtke u godinu dana potrošile 7,8 milijardi dolara, a do 2018. čak 20 milijardi dolara. 

Radi se o novom formatu oglašavanja koji koriste svjetski mediji, a odnosi se na kreiranju sadržaja prema potrebama klijenta. Dakle, radi se članak koji je nalik na novinarski pa je čitateljima zanimljiviji i sami za njim posežu dok klasične reklame izbjegavaju  - pojasnila je Silvana Mrvelj iz Odjela prodaje i medijskih rješenja 24sata.

Jedan od najvećih hitova digitalnog preuzimanja u 24sata je YouTube kanal JoomBoos. On okuplja najpoznatije Youtubere u Hrvatskoj i regiji, a posebno je zanimljiv klijentima za oglašavanje jer radi originalne reklame na koje ljudi sami 'klikaju'.

- Digitalni video nije smetnja nego je želja. Što i kako radimo najbolje možemo objasniti na primjeru. Za najveću hrvatsku drogeriju radili smo reklamu koju smo povezali s Majčinim danom. Pozvali smo majke da ih njihove djevojčice šminkaju i to snimaju. Reklama se vrti manje od tjedan dana, a ima preko 25.000 pregleda. Ljudi sami moraju poželjeti pogledati reklamu, a ne da im se ona nameće – rekao je Matej Lončarić, osnivač JoomBoosa. 

Direktor digitalnih medija 24sata Zoran Turković uzvanicima je pojasnio zbog čega su 24sata najbolja platforma za promociju njihovih proizvoda: "24sata su prva medijska kuća koja je na razini vodećih američkih kuća. U šumi informacija na internetu zahvaljujući našim stručnjacima mi znamo kako doći to ciljane publike za svakog klijenta. Klijenti ujedno nikada neće dobiti oglas koji ih ne zanima zahvaljujući našim metodama targetiranja". 

Svoja iskustva s digitanim medijima podijelili su i stručnjaci iz tog područja na panelu zvanom "Što je budućnost komunikacija?". 24sata su tako ugostila novinra i bivšeg glavnog urednika najvećeg turskog news portala  Hurriyet.com, člana uprave Hurriyet grupe Bulenta Mumaya. Tu su bili i domaći eksperti poput Davora Brukete, kreativnog direktora i vlasnika agencije Bruketa&Žinić OM. 

Agencija je osvojila više od 300 međunarodnih stručnih nagrada, a njihovi se agencijski radovi kontinuirano objavljuju u nekim od najuglednijih stručnih publikacija u svijetu. Maja Čuling, voditeljica odjela marketinških komunikacija Tele2 prenijela je dio svog 13-godišnjeg iskustva kao i Mato Rajić, viši marketinski specijalist Hrvatske lutrije koji se nakon novinarskog i uredničkog posla usmjerio na približavanje lutrijskih igara mlađim generacijama.

Ovo je druga godina kako se održava Digitalni Takeover, a organizatori vjeruju da će postati središnje mjesto okupljnja digitalne zajednice gdje će se izmjenjivati iskustvo i znanje iz digitalne industrije. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 12

VIDEO

4 najbolje Solana meme kriptovalute za kupiti sada
SOLANA MEME TOKENI

4 najbolje Solana meme kriptovalute za kupiti sada

Solana ekosustav meme kriptovaluta dokazao je svoju dominaciju u 2024. godini, s mnogim projektima koji nadmašuju šire kripto tržište

Veliki tjedni horoskop: Djevice će se zabavljati na poslu, a Vage upustiti u ljubavne pustolovine
od 26.5. do 1.6.

Veliki tjedni horoskop: Djevice će se zabavljati na poslu, a Vage upustiti u ljubavne pustolovine

Škorpioni bi trebali poraditi na svom imunitetu, hraniti se zdravije i urednije živjeti. Starijima će se pojačati kronične tegobe pa ništa ne prepuštajte slučajnostima nego posjetite liječnika.
Omraženi: Evo koji horoskopski znakovi većini ljudi idu na živce
NAŽALOST, TAKO JE

Omraženi: Evo koji horoskopski znakovi većini ljudi idu na živce

Kada ste u blizini određenih ljudi njihova okolina i energija vam jednostavno ne odgovaraju. Imate osjećaj kao da vam svojom dosadom iz vas isišu svu energiju i život...