Obavijesti

Tech

Komentari 0

Djevojke napravile interaktivnu bajku i osvojile 30.000 kuna

Djevojke napravile interaktivnu bajku i osvojile 30.000 kuna
4

Interaktivna bajka uz pomoć proširene stvarnosti komunicira s djetetom preko pametnog telefona, ona ga sluša i ovisno o ključnim riječima u okolini stvara virtualne predmete

VIDEO

Djevojke iz tima Turtle osmislile su interaktivnu bajku za djecu i osvojile glavnu nagradu od 30.000 kuna na drugom Hack It! hackathonu. 

Maja Subotić Šušak, Andreja Smetko i Mirela Ćosić stoje iza aplikacije koja koristi proširenu stvarnost kako bi komunicirala s djetetom preko pametnog telefona. Aplikacija ga 'sluša' i ovisno o ključnim riječima u okolini stvara virtualne predmete i likove. 

Hackathon su organizirali Hrvatski Telekom i startup akcelerator hub:raum, a osim novčane nagrade osvojile su i priliku za ulaz u hub:raum, startup akcelerator DT-a.

Glavni kriteriji za izbor pobjednika bili su inovativnost i razvijenost ideje te njen tržišni potencijal. Prilikom osmišljavanja ideje natjecatelji su mogli koristiti najmoderniju tehnologiju današnjice poput virtualne i proširene stvarnosti.
 
Nagradu je pobjednicama dodijelila Nataša Rapaić, članica Uprave i glavna operativna direktorica za privatne korisnike Hrvatskog Telekoma. Ovogodišnji Hack It! hackathon okupio je deset timova sastavljenih od dizajnera, programera i mladih stručnjaka iz segmenta marketinga i menadžmenta, koji su 24 sata smišljali inovativna komunikacijska rješenja budućnosti.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV
SVJETSKA PREMIJERA

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV

Rijetko koji model na tržištu ovdje nudi više prostora, i iskreno, trenutno nam ne pada na pamet ni jedan veliki SUV koji bi imao više prostora od ove Škode

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli  smo i do pobjede...
VELIKA MOTIVACIJA

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli smo i do pobjede...

Nastavnica informatike Jelena Radlović i njezini učenici u I. gimnaziji Osijek po treći put su se prijavili za sudjelovanje u edukativnom projektu tvrtki STEMI i Infobip uz podršku A1. Učenici su željni novih znanja
CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama
ATTEND PROJEKT

CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama

U dvije godine provedbe 32 odgojno-obrazovne ustanove u 22 grada opremljene su modernim uređajima, računalima i programima, te su educirani stručnjaci koji rade s djecom s teškoćama