"Ostarjeli" 1.4 benzinac sa 75 KS poslan je u mirovinu, a njegovo je mjesto zauzeo novi 1.2 16V motor jednake snage. Osjetno je štedljiviji te je trošio 6,6 litara
Dok Sandero čeka nasljednika, dobio je novi i štedljiviji motor
Aktualna Dacia Sandero je pri kraju karijere, nasljednik je već predstavljen i napeto čeka na start. No da vrijeme do početka prodaje novog modela ne bi bilo dosadno Dacia je osvježila aktualni model novim motorom. “Ostarjeli” 1.4 benzinac sa 75 KS poslan je u mirovinu, a njegovo je mjesto zauzeo novi 1.2 16V motor jednake snage.
Novi motor je osjetno štedljiviji, tako da smo tijekom testa trošili samo 6,6 litara na 100 kilometara. Dodatna prednost je mirniji i tiši rad motora. Snaga je sasvim dovoljna za grad, no onima koji češće putuju na duže relacije preporučujemo dizel.
Naime, buka u unutrašnjosti pri višim brzinama vrlo je visoka, a i potrošnja na autocesti osjetno skače. Udobnost ovjesa je vrhunska, a i prostranost zaslužuje svaku pohvalu.
Dacia Sandero 1.2 16V Story
masa: 975 kg
dimenzije: 402x175x153cm
obujam: 1149 ccm
snaga: 55 kW/75 KS
ubrzanje (0-100km/h): 13,6 s
najveća brzina: 161 km/h
potrošnja: 5,9 l /100 km
cijena: 72.350 kn (testni model) 65.600 kn (bez doplata)
konkurencija: Peugeot 206+, Škoda Fabia, Hyundai i20, Fiat Punto
PLUS: vrlo udoban ovjes na lošijim cestama, niska cijena, uglađen motor, prostrana unutrašnjost i prtljažnik, potrošnja
MINUS: jeftina plastika i skroman dizajn unutrašnjosti, siromašna osnovna oprema, visoka razina buke pri velikim brzinama