Video će se pokretati automatski, ali bez zvuka, koji ćete čuti klikom na video ili prebacivanjem na cijeli ekran. Oglasi će se unaprijed skidati, dok ste na WiFi mreži
Facebook otkrio kako će nam izgledati reklame na Timelineu
Nakon što je jutros Wall Street Journal objavio kako će Facebook ovih dana aktivirati video reklame za svoje korisnike, Facebook je poslijepodne i službeno objavio da s oglasima kreću od četvrtka, a iznad teksta možete vidjeti i kako će to izgledati.
Kako navode u svom priopćenju, od rujna su testirali načine da video postane još popularniji te su otkrili da su se pregledi, dijeljenja i komentari povećali za 10 posto. Sada kreću s testiranjem videa i na reklamama, a kao što se i najavljivalo, prikazivat će klipove koji promoviraju film Divergent. Nekim korisnicima video će se pokretati dok će skrolati kroz feed na mobitelima i desktop uređajima.
Stvar će raditi tako da će se video pokrenuti automatski, ali bez zvuka. Ako ne želite gledati reklamu, samo odskrolajte dalje. Kliknete li na video ili ga pokrenete preko cijelog ekrana, aktivirat će se i zvuk. Na kraju klipa će se pokazati izbornik s još dva dodatna videa, kako bi lakše otkrili dodatne oglase. Iz Facebooka napominju da će svi oglasi koji će se pokretati na mobitelima biti skinuti unaprijed, dok ste na Wi-Fi mreži, tako da se vaš podatkovni promet ne opterećuje. Ovakvi oglasi, kažu, nisu za svaki video ili post na stranicama.
Na posebnoj stranici su ponudili i dodatna objašnjenja ovakvog oglašavanja. Tako dodaju da će se uz klipove za Divergent prikazivati i video sa stranica određenih osoba ili stranica koje su vezane uz neke zabavljače i sportske klubove.