Nova usluga "popis želja" trenutno se testira sa sedam trgovaca, poput Victoria's Secret, gdje korisnici mogu označiti sliku proizvoda koji bi htjeli kupiti
Facebook se baca u trgovinu? Moći ćete kliknuti "želim ovo"
Facebook je početo testirati novu uslugu u kojoj će korisnici moći stvarati 'popise želja' s raznim proizvodima za dom, odjećom ili drugim predmetima, jednostavnim klikom na gumb want (želim) ili collect (skupi). Ovime polažu i temelje za ono što bi, smatra se, mogao biti njihov ulazak u online trgovinu, piše Reuters.
Facebook uslugu testira sa sedam trgovaca, među kojima su Victoria's Secret i Pottery Barn, na čijim će stranicama korisnici moći označiti određene fotografije.
Te stranice spremit će se u kolekciju koja će se vidjeti na zidovima korisnika, a moći će ih pregledavati i naši prijatelji. Trenutno se radi samo o slikama, no Facebooku bi moglo pomoći da igra aktivniju ulogu u online trgovini tako što bi slao svojih milijardu korisnika na stranice trgovina koje su uključene u projekt. Iako Facebook kaže da ne zarađuju na tome što netko kupi predmet sa slike, analitičar Colin Sebastian za Reuters kaže kako bi se ovime mogao otvoriti novi izvor prihoda. Ističe kako bi Facebook mogao zarađivati od trgovaca koji bi promovirali svoje proizvode.