Oglašivači bi ovim promjenama mogli primjerice vama prikazati oglas za televizor, jer ste ranije guglali neke informacije oko TV-a. No, moći ćete odustati od ovoga
Fejs će s oglašivačima sada dijeliti stranice na koje odlazite
Facebook planira početi koristiti podatke o korištenju aplikacija i stranicama koje posjećujete kako bi vam prikazivali oglase koji bi vas mogli zainteresirati. Ta će promjena omogućiti i oglašivačima da vide više informacija o korisnicima, što bi moglo dovesti i do toga da vam u aplikaciji prikazuju oglase za putovanje u London, nakon što ste ranije guglali razne turističke aranžmane. Kako piše Verge , Facebook je ranije ovakve podatke koristio samo zbog sigurnosnih razloga, ali ne i da ih prodaje oglašivačima. Ove promjene će uskoro stići američkim korisnicima, a oni će imati izbor da odustanu od dijeljenja svojeg pretraživanja s oglašivačima.
Facebook je odlučio preduhitriti gotovo sigurne pritužbe i prigovore oko kršenja privatnosti te su uz promjene oko oglasa najavili i poboljšane postavke privatnosti. Uz oglase će se početi pojavljivati izbornik u kojem ćemo vidjeti zašto vidimo određeni oglas i moći ćemo dodati ili ukloniti određene interese koje oni koriste da bi nam prikazali oglas. To znači da, ako nas ne zanima elektronika, jednostavno je možemo ukloniti iz popisa interesa. Ovaj će izbornik prvo biti dostupan u SAD-u, a sljedećih mjeseci će ga proširiti globalno.