Osim posebnog izgleda, koji je specifičan samo za ovaj model, njezino najsnažnije oružje je 4x4 pogon, koji sad ima elektronsku blokadu stražnjeg diferencijala
Fiatov mališan s pogonom na sve kotače slavi 30 godina
Fiat je “terensku” verziju Pande 4x4 prvi put predstavio još 1983. i time pretvorio mali gradski automobil u vrlo efikasan i okretan terenac. Stoga ne čudi što se kao zasebni model Panda 4x4 održala do danas, kad na hrvatsko tržište stiže u dorađenom izdanju.
Osim posebnog izgleda, koji je specifičan samo za ovaj model, njezino najsnažnije oružje je 4x4 pogon, koji sad ima elektronsku blokadu stražnjeg diferencijala. Središnja razdjelna sklopka, također elektronički kontrolirana, u većini vožnje prenosi 98% momenta na prednje kotače zbog manje potrošnje goriva, a u zahtjevnim uvjetima prebacuje moment i na stražnje kotače. Osnovna cijena nove Pande 4x4 je 118.213 kuna.