Google će 23. travnja na drugom Digital Takeoveru u organizaciji 24sata otkriti najnovije mobilne trendove u Hrvatskoj, s fokusom na premium sadržaju medija
Google na Digital Takeoveru otkriva nove mobile trendove
Nakon uspješnog launcha sredinom ožujka meet-up event Digital Takeover ponovno će okupiti najistaknutije zagrebačke stručnjake za digitalne platforme. Drugi meet-up event održat će se u četvrtak, 23. travnja s početkom u 16 sati u dvorani Chilloutka na adresi Ilica 15.
Seriju kratkih, stručnih i informativnih predavanja ovaj puta otvara svjetski digitalni lider Google ispred kojeg će Marija Kolak iz Google Hrvatska okupljenima otkriti mobile trendove na našem tržištu te dati odgovor na pitanje kasnimo li za aktualnim svjetskim trendovima. Centralno predavanje dotaknut će se i budućnosti oglašavanja putem mobilnih platformi s naglaskom na dominantne svjetske trendove uz predviđanje razvoja mobile tržišta koje zbog sve intenzivnijeg korištenja smartphone uređaja bilježi streloviti globalni rast čime postaje iznimno zanimljiv potencijalnim oglašivačima.
U nastavku predavanja fokus će biti na premium sadržajima, kao i uspješnim poslovnim modelima koji bilježe rast i razvoj naplate internetskog sadržaja. Direktor prodaje Sven Čujić iz Adriatic Medije prezentirat će koncept premium mreže koja bi okupljala top portale i nudila nove oglasne formate garantirajući maksimalan doseg.
Meet-up event zatvorit će product manager medijskih servisa Styrije, Ivan Jozić koji će govoriti o premium sadržaju Večernjeg lista kao jednom od prvih uspješnih primjera naplate sadržaja na hrvatskom internet tržištu. Prisutni će doznati zašto je zaživjela premium usluga kao najpopularniji oblik micro naplate sadržaja u izdanjima Styria Grupe te koje sve prednosti ostvaruju oglašivači uz ovakav content.
Kako bi se dinamizirala atmosfera predavanja, nakon svake prezentacije okupljeni će imati mogućnost postavljati pitanja te iz prve ruke doznati najrelevantnije informacije o trenutnoj slici hrvatske mobile scene kao i o načinima funkcioniranja premium modela naplate sadržaja vodećih medijskih izdavača. Za sve zainteresirane predavači će biti na raspolaganju tijekom neformalnog druženja koje će za okupljene biti upriličeno po završetku predavačkog dijela eventa.
Prvi meet-up event Digital Takeover obilježile su interaktivne diskusije i veliki odaziv stručnjaka iz svijeta digitalnog marketinga i oglašavanja koji su iskoristili vrijeme za aktivnu razmjenu iskustva ali i kontakta u neslužbenom dijelu eventa. Uz želju 24sata da Digital Takeover postane centralno mjesto okupljanja vodećih stručnjaka digitalne zajednice, brojne novosti o premium sadržajima kao i odgovore na pitanje prate li Hrvati ključne trendove mobilnog oglašavanja doznajte već na sljedećem meet-up eventu 23. travnja.