Onaj tko potjera Hondin motor od 200 konjskih snaga kroz cijeli raspon okretaja otkrit će “šlag na kraju", dodatnu zalihu snage u zadnjih 500 o/min prije blokade
Honda Accord 2.4 na mini testu: Prava sportska limuzina
Veliki 2,4-litreni benzinac pretvara Accord u sportsku limuzinu kakva se i očekuje od japanskog proizvođača. Motor je vrlo tih, uglađen i ugodno elastičan, pa ga nije potrebno tjerati u visoke okretaje. Zbog toga ga je i u gradu moguće voziti s manje od 10 l/100 km, dok smo na otvorenoj cesti imali prosjek sjajnih 6,8 l/100 km.
Iako je to nepotrebno, onaj tko potjera motor kroz cijeli raspon okretaja otkrit će “šlag na kraju” - dodatnu zalihu snage u zadnjih 500 o/min prije blokade, tipičnu za kultne Hondine 16-ventilske VTi motore.
U prilog naglašenom sportskom karakteru idu i izrazito kratka ručica mjenjača te vrlo dobro pogođena sportska sjedala, ovjes i upravljač. Honda Accord 2.4 Type S MT
Unutrašnjost Accorda prostrana je, ugodna i vrlo pregledna. Instrumenti su vrlo veliki i lako čitljivi, kožom presvučeni upravljač ugodan, a dodatno sportski dojam podižu široke aluminijske pedale te izuzetno kratka i čvrsta ručica mjenjača.
TVORNIČKI PODACI
masa: 1570 kg
dimenzije: 473x184x144cm
obujam: 2354 ccm
snaga: 148 kW/201 KS
ubrzanje (0-100km/h): 8,0 s
najveća brzina: 227 km/h
potrošnja: 8,6 l /100 km
CIJENA: 267.190 kn (testni model) 260.990 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Mazda6, Ford Mondeo, VW Passat, Opel Insignia