Civic je prošao kroz drugi redizajn i Honda ga je pokušala učiniti atraktivnijim sportski nastrojenim kupcima pa su sve dizajnerske intervencije išle u tom smjeru
Honda Civic redizajnom dobila svježinu i više sportskog duha
Iako je prije dvije godine već jednom obnovljena, aktualna Honda Civic prošla je i kroz drugi redizajn. Cilj je približiti automobil sportski orijentiranim kupcima.
Civic je tako dobio nove prednje i stražnje branike, masku, svjetla, stražnje krilce i pragove. U unutrašnjosti je konačno uveden novi multimedijski sustav s velikim zaslonom osjetljivim na dodir, a obnovljene su i obloge vrata te sjedala. Japanski inženjeri poboljšali su i aerodinamiku što zajedno s boljom izolacijom pridonosi nižoj razini buke u unutrašnjosti. S obzirom na to da je dosadašnji model bio ionako među najtišima u klasi, novi Civic ovdje zaista briljira. Novim sustavom koji selektivno koči stražnje kotače prilikom naglog skretanja, novim servom volana, smanjenom masom te modifikacijama ovjesa poboljšane su i vozne osobine.
Vrijeme do dolaska sportskog Type R u kolovozu, Honda je premostila novim modelom Civic Sport koji se od klasičnog razlikuje agresivnijim prednjim i stražnjim dijelom, spojlerom u bolji automobila te izraženijim pragovima. Motori nisu mijenjani, i dalje ponudu čine benzinci od 100 i 142 KS te dizel sa 120 KS.I klasični Civic je oblikovan kako bi izgledao što više sportski. Osnovni model stoji 146.990 kuna, dok cijena novog Sporta iznosi od 185.990 kuna.