Honda Jazz je vrlo štedljiv i izuzetno prostran gradski auto | 24sata
Obavijesti

Tech

Komentari 8

Honda Jazz je vrlo štedljiv i izuzetno prostran gradski auto

Honda Jazz je vrlo štedljiv i izuzetno prostran gradski auto
7

Jazz je možda i najbolji gradski auto, no neće naći mnogo kupaca zbog cijene koja je vrlo visoka, na razini automobila kompaktne klase. Pogon je hibridni, a potrošnja manja od pet litara

VIDEO

Jazz je uvijek bio iznad svoje klase. Prostran poput kompaktnog automobila, odličan u vožnji, štedljiv, ali i skup. I nova, četvrta, generacija je takva. Izvana izgleda diskretno, iznutra je prvenstveno praktičan i pregledan. Zahvaljujući neobičnom rješenju prednjeg nosača preglednost prema vam je bolja nego kod većine auta. Digitalni instrumenti su jednostavni, a dodirni zaslon je elegantno uklopljen u armaturu. U Hondi ističu i vrlo veliku udobnost u vožnji, između ostalog i zbog nove konstrukcije sjedala koja su zaista odlična. 

Auto je s 404 cm dužine dugačak poput gradske konkurencije, no na stražnjim sjedalima ima više mjesta i od mnogih kompakata. Osim toga tu su i genijalna stražnja “čarobna sjedala” koja se preklapaju na bezbroj načina i tako nude kombinacije za prijevoz stvari koje inače nikako ne biste utrpali u auto ove klase. Prtljažnik ipak nije na razini kompakta, kao što je bio u prošlom Jazzu. Ima 300 litara i to zbog baterija su smještene ispod njega.

 Novi je Jazz, naime, Hibrid i to je tajna njegove štedljivosti. Po tvorničkim podacima i to po strogom WLTP protokolu troši 4,6 l/100 km, a mi smo na testnoj vožnji ostvarili i manje 4,4 litara. I to bez da smo se trudili uštedjeti. Auto ima benzinski 1,5-litarski motor s 97 KS i dva elektromotora, jedan kao generator i drugi za pogon. Taj motor ima 109 KS, što je ujedno i maksimalna snaga Jazza. No ubrzanja su zbog hibridnog pogona odlična i imate osjećaj da je auto snažniji. Do 100 km/h ubrza 9,4 sekundi, no ono što stvarno impresionira su međuubrzanja.  

Jazz uopće nema mjenjač i većinu vremena se vozi kao električni auto, na pogon elektromotorom kojeg pokreče generator kojeg pak pokreće benzinski motor. Ipak, kad jako stisnete gas zvuk, a  i osjećaj je takav kao da se brzine mijenjaju što je zapravo prirodnije i ugodnije od konstantne buke motora. Jazz je u vožnji iznimno komforan, no kad stisnete gas može biti i vrlo sposoban pri dinamičnijoj vožnji, prvenstveno zbog odličnog ovjesa i osjećaja na volanu. 

Od ove generacije nudi se i crossover verzija nazvana Crosstar. Ona je 2 cm povišena, 5 cm duža, ima zaštite i ukrasne dodatke te izgleda dosta drugačije od klasičnog Jazza. Cijena za oba modela je vrlo visoka. Osnovi Jazz stoji 179.990, a Crosstar čak 223.990 kuna. Jazz je tako primjerice osjetno skuplji od Civica i teško da će u Hrvatskoj imati mnogo kupaca. 


 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 8

VIDEO

Simptomi srčanog udara za žene i muškarce - znakovi se mogu javiti čak i tjednima ranije
KAKO SI POMOĆI DO HITNE

Simptomi srčanog udara za žene i muškarce - znakovi se mogu javiti čak i tjednima ranije

Simptomi srčanog udara kod muškaraca su snažna bol u prsima, bol u lijevoj ruci ili čeljusti, te otežano disanje. I žene to mogu osjetiti, no bol kod njih može biti više difuzna, te se širiti na ramena, vrat, ruke...

Dan kad je čak 50.000 Hrvata pjevalo himnu, Claudia Schiffer hvalila Hrvatsku, Dalić navijao
VIDEO: PRIJE TOČNO 18 GODINA

Dan kad je čak 50.000 Hrvata pjevalo himnu, Claudia Schiffer hvalila Hrvatsku, Dalić navijao

Hrvatska je u Berlinu igrala na SP-u 2006. protiv Brazila. Današnji izbornik bio je navijač s ekipom iz Varaždina, Luka Modrić je bio na klupi, a i tada je kapetan bio desetka s trakom u kosi...
Razlozi zbog kojih odrasli braća i sestre prestanu razgovarati
PREKID ODNOSA

Razlozi zbog kojih odrasli braća i sestre prestanu razgovarati

U mnogim obiteljima dođe do prekida odnosa između braće i sestara. Ponekad loš odnos iz djetinjstva preraste u ogorčenost, a nekada je to naprosto različitost u karakterima