Obavijesti

Tech

Komentari 8

Honda Jazz je vrlo štedljiv i izuzetno prostran gradski auto

Honda Jazz je vrlo štedljiv i izuzetno prostran gradski auto
7

Jazz je možda i najbolji gradski auto, no neće naći mnogo kupaca zbog cijene koja je vrlo visoka, na razini automobila kompaktne klase. Pogon je hibridni, a potrošnja manja od pet litara

VIDEO

Jazz je uvijek bio iznad svoje klase. Prostran poput kompaktnog automobila, odličan u vožnji, štedljiv, ali i skup. I nova, četvrta, generacija je takva. Izvana izgleda diskretno, iznutra je prvenstveno praktičan i pregledan. Zahvaljujući neobičnom rješenju prednjeg nosača preglednost prema vam je bolja nego kod većine auta. Digitalni instrumenti su jednostavni, a dodirni zaslon je elegantno uklopljen u armaturu. U Hondi ističu i vrlo veliku udobnost u vožnji, između ostalog i zbog nove konstrukcije sjedala koja su zaista odlična. 

Auto je s 404 cm dužine dugačak poput gradske konkurencije, no na stražnjim sjedalima ima više mjesta i od mnogih kompakata. Osim toga tu su i genijalna stražnja “čarobna sjedala” koja se preklapaju na bezbroj načina i tako nude kombinacije za prijevoz stvari koje inače nikako ne biste utrpali u auto ove klase. Prtljažnik ipak nije na razini kompakta, kao što je bio u prošlom Jazzu. Ima 300 litara i to zbog baterija su smještene ispod njega.

 Novi je Jazz, naime, Hibrid i to je tajna njegove štedljivosti. Po tvorničkim podacima i to po strogom WLTP protokolu troši 4,6 l/100 km, a mi smo na testnoj vožnji ostvarili i manje 4,4 litara. I to bez da smo se trudili uštedjeti. Auto ima benzinski 1,5-litarski motor s 97 KS i dva elektromotora, jedan kao generator i drugi za pogon. Taj motor ima 109 KS, što je ujedno i maksimalna snaga Jazza. No ubrzanja su zbog hibridnog pogona odlična i imate osjećaj da je auto snažniji. Do 100 km/h ubrza 9,4 sekundi, no ono što stvarno impresionira su međuubrzanja.  

Jazz uopće nema mjenjač i većinu vremena se vozi kao električni auto, na pogon elektromotorom kojeg pokreče generator kojeg pak pokreće benzinski motor. Ipak, kad jako stisnete gas zvuk, a  i osjećaj je takav kao da se brzine mijenjaju što je zapravo prirodnije i ugodnije od konstantne buke motora. Jazz je u vožnji iznimno komforan, no kad stisnete gas može biti i vrlo sposoban pri dinamičnijoj vožnji, prvenstveno zbog odličnog ovjesa i osjećaja na volanu. 

Od ove generacije nudi se i crossover verzija nazvana Crosstar. Ona je 2 cm povišena, 5 cm duža, ima zaštite i ukrasne dodatke te izgleda dosta drugačije od klasičnog Jazza. Cijena za oba modela je vrlo visoka. Osnovi Jazz stoji 179.990, a Crosstar čak 223.990 kuna. Jazz je tako primjerice osjetno skuplji od Civica i teško da će u Hrvatskoj imati mnogo kupaca. 


 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 8
VIDEO

Prije 19 godina objavili su prvi video ikad na YouTubeu. Znate li koji je video najgledaniji?
A DANAS BERU MILIJARDE

Prije 19 godina objavili su prvi video ikad na YouTubeu. Znate li koji je video najgledaniji?

Nakon 19 godina postojanja, YouTube broji 2.7 milijardu mjesečno aktivnih korisnika diljem svijeta. Tada vjerojatno nitko nije mogao ni predvidjeti kakvu će popularnost ova platforma steći

Srušio se Twitter: Muskov 'X'  ne radi za milijune ljudi globalno
NIŠTA NE RADI

Srušio se Twitter: Muskov 'X' ne radi za milijune ljudi globalno

Problemi su počeli nešto prije 16 sati, a najviše su pogodili SAD, Veliku Britaniju i dijelove Europe te Azije.
Kina očekuje veliki cjenovni rat proizvođača električnih vozila
CIJENE IDU DOLJE

Kina očekuje veliki cjenovni rat proizvođača električnih vozila

Proizvođači će u ovoj godini na tržište plasirati 150 novih modela automobila, uključujući više od 110 modela vozila s pogonom na nove izvore energije (NEV), što će rezultirati žešćom konkurencijom