Četverotaktni Vision 50 mora se zadovoljiti s 3,4 konjske snage. To je manje od dvotaktne konkurencije, ali ipak dovoljno za gradske uvjete. Troši manje od 2,5 litre
Honda Vision: Štedljiv gradski suputnik bez izraženih mana
Što zbog ekologije, a što zbog potrošnje, klasu najmanjih skutera sve više hvata čeverotaktni “virus”. I najmanja Honda koristi tehnologiju koja jamči nižu potrošnju, mirniji rad, čišći ispuh, ali i skromnije performanse. Iz istog obujma motora četverotaktnim se principom neizbježno razvija manja snaga, tako da se Vision 50 mora zadovoljiti s 3,4 konjske snage. Manje od dvotaktne konkurencije, ali ipak dovoljno za gradske uvjete. Honda bez daha ostaje tek kada je se jako optereti i na većim uzbrdicama. Potrošnja na testu manja od 2,5 l/100 km veselit će štedljive.
Dizajn malog skutera je dobro pogođen. Vision 50 dobro pristaje i mladima, i nešto ozbiljnijoj klijenteli. Sjedalo i položaj sjedenja su udobni za one visoke do 190 cm, a najviše impresionira okretnost u gradskom prometu. Kočnice su uvjerljive, a udobnost, zbog relativno velikih kotača, na visokoj razini.
Kvaliteta izrade zadovoljava, a ispod sjedala ima dovoljno mjesta za integralnu kacigu. Cijena je sasvim povoljnih 16.250 kuna, s obzirom na sve što Vision 50 nudi te konkurenciju u klasi.