Obavijesti

Tech

Komentari 2

Hrvati vole društvene mreže: Dva milijuna nas je na Fejsu

Hrvati vole društvene mreže: Dva milijuna nas je na Fejsu
1

Ukupan broj aktivnih Instagram korisnika u Hrvatskoj je približno 1,1 milijun, a na toj društvenoj mreži aktivno je 590.000 korisnika ženskog spola (54 posto) dok je 510.000 korisnika muškog spola (46 posto)

VIDEO

Analiza marketinške agencije za digitalni marketing Arbone o strukturi prosječnog korisnika Facebooka i Instagrama u Hrvatskoj u 2019. potvrdila je da su te društvene mreže hit među Hrvatima te da je Facebook s 1,9 milijun korisnika postao jedan od vodećih kanala za online oglašavanje, dok ga Instagram s 1,1 milijun korisnika prati u stopu.

Sve do svibnja 2017. Instagram je bio još jedna od društvenih mreža koja nije dobila preveliku pozornost hrvatske javnosti. Podaci pokazuju kako je u siječnju 2017. u Hrvatskoj bilo oko 390.000 Instagram korisnika, dok je četiri mjeseca kasnije, u svibnju 2017.  broj korisnika te mreže naglo porastao na 730.000, stoji u četvrtak u priopćenju agencije Arbone.

Facebook koriste više muškarci, Instagram žene

Pomoću Facebook targeting opcije pokazalo se da je ukupan broj aktivnih Facebook korisnika u Hrvatskoj približno 1,9 milijuna te da je odnos žena i muškaraca približno jednak, pri čemu je 940.000 korisnika ženskog spola (49 posto), a 960.000 korisnika muškog spola (51 posto).

Ukupan broj aktivnih Instagram korisnika u Hrvatskoj je približno 1,1 milijun, a na toj društvenoj mreži aktivno je 590.000 korisnika ženskog spola (54 posto) dok je 510.000 korisnika muškog spola (46 posto).

Najviše aktivnih korisnika na Facebooku pripada dobnoj skupini od 25-34 godine, dok najviše aktivnih korisnika na Instagramu pripada dobnoj skupini od 18-24 godine.

Mlađa generacija preselila se na Instagram

Iz Arbone navode da je 2016. na Facebooku bilo najviše aktivnih korisnika dobne skupine od 13 do 24 godine što znači da se mlađa generacija preselila na Instagram.

Najviše aktivnih Facebook i Instagram korisnika dolazi iz Zagreba (680.000/410.000), a slijede ga Splitsko-dalmatinska županija (180.000/120.000), Primorsko-goranska (130.000/68.000) te Osječko-baranjska županija (130.000/67.000 korisnika).

Što se tiče gradova, nakon Zagreba, najviše Facebook i Instagram korisnika dolazi iz Splita (99.000/66.000), Rijeke (82.000/44.000) i Osijeka (61.000/33.000).

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 2
VIDEO

Što će biti s TikTokom ako ih netko kupi u SAD-u i što to znači za njihove korisnike u Europi?
PRIJETI IM ZABRANA

Što će biti s TikTokom ako ih netko kupi u SAD-u i što to znači za njihove korisnike u Europi?

Plus+ Sa stručnjakom za kibernetičku sigurnost razgovarali smo o pozadini zabrane TikToka, tehnološkim posljedicama ako ih netko kupi i kako bi takav TikTok funkcionirao

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli  smo i do pobjede...
VELIKA MOTIVACIJA

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli smo i do pobjede...

Nastavnica informatike Jelena Radlović i njezini učenici u I. gimnaziji Osijek po treći put su se prijavili za sudjelovanje u edukativnom projektu tvrtki STEMI i Infobip uz podršku A1. Učenici su željni novih znanja
CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama
ATTEND PROJEKT

CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama

U dvije godine provedbe 32 odgojno-obrazovne ustanove u 22 grada opremljene su modernim uređajima, računalima i programima, te su educirani stručnjaci koji rade s djecom s teškoćama