Obavijesti

Tech

Komentari 1

Hrvatska tvrtka Aircash na konferenciji o transformaciji digitalnih plaćanja u EU

Hrvatska tvrtka Aircash na konferenciji o transformaciji digitalnih plaćanja u EU
3

Konferencija je održana na vrhunskoj europskoj razini, a na njoj su sudjelovali brojni predstavnici eminentnih europskih kompanija i europski povjerenici

Vodeće udruženje za digitalna plaćanja u EU (The European Digital Payments Industry Alliance – EDPIA) jučer poslijepodne u Bruxellesu je na konferenciji Transformacija digitalnih plaćanja: Bolji uvjeti za građane (Payments Transformed: A Better Deal for Citizens) okupilo najvažnije predstavnike financijske industrije i europskih krovnih politika s ciljem razvoja jedinstvenog tržišta digitalnih plaćanja na razini cijele Europske Unije. Među njima su bili i predstavnici Aircasha, hrvatske Fintech tvrtke i prvog hrvatskog digitalnog novčanika.

Konferencija je održana na vrhunskoj europskoj razini, a na njoj su sudjelovali brojni predstavnici eminentnih europskih kompanija i europski povjerenici: Paolo Gentiloni (europski povjerenik za ekonomiju), Thierry Breton (europski povjerenik za unutarnje tržište), Paolo Bertoluzzo (Nexi Group CEO), Bo Nilsson (član Uprave Nexi Group i Nets Group Chairman), Gilles Grapinet (Worldline CEO) i mnogi drugi.

Tom je prilikom Hrvoje Ćosić, Aircash CEO, sudjelovao na panelu o najvažnijim temama digitalnog plaćanja, poput potencijalne revizije direktive o platnim uslugama (PSD2), otvorenog bankarstva i financija, instant plaćanja i pitanja centralnobankarskog digitalnog novca (CBDC), zajedno sa Ericom Ducoulombierom (Europska komisija), Holgerom Neuhausom (Europska centralna banka), Ritom Camporeale (Europska bankovna federacija) i Jeanom Allixom (BEUC – Europska organizacija potrošača).

Hrvoje Ćosić se tijekom panela između ostaloga osvrnuo i na moguću reviziju PSD2 direktive kao krovnog akta koji uređuje platne usluge EU te izjavio: „Cilj revizije PSD2 trebao bi imati za cilj stvaranje usklađenog tržišta EU-a i platnog okruženja u EU-u. S jedne strane poticati inovacije i razvoj tvrtki iz EU-a, ali s druge strane omogućiti transparentnost i jednake uvjete za natjecanje s velikim tehnološkim tvrtkama na globalnoj razini.“, priopćili su iz Aircasha.

Sredinom ovoga mjeseca Aircash je sudjelovao i na konferenciji održanoj u New Yorku 16.-19.6.2022.

- Udruga hrvatsko-američkih profesionalaca (ACAP) tom je prilikom okupila predstavnike uspješnih hrvatskih tehnoloških tvrtki, a tijekom održanog panela Najuspješniji predstavnici hrvatske Tech industrije na globalnom tržištu (Croatian Tech Superstars Competing on a Global Market) Hrvoje Ćosić je pričao o pozicioniranju Aircasha na globalnom Fintech tržištu i važnosti pronalaska najboljih poslovnih partnera za suradnju.

Sa širenjem u Hrvatskoj, Sloveniji, Austriji, Njemačkoj i Rumunjskoj, broj korisnika je skočio na više od 350.000 korisnika. Funkcionalnosti aplikacije i usluga prilagođavaju se potrebama lokalnog tržišta, a danas je Aircash prisutan na više od 50.000 prodajnih mjesta diljem Europe. Uspoređujući zadnje dvije godine poslovanja, EBITDA je u 2020. godini iznosila 1,2 milijuna eura, a u 2021. godini je iznosila više od 5 milijuna eura. To je porast preko 300% i jedan od najboljih pokazatelja poslovne uspješnosti. Broj aktivnih korisnika raste iz dana u dan, a uspješno pozicioniranje na europskom tržištu je motivacija za kontinuirano uvođenje novih mogućnosti za korisnike - stoji u priopćenju Aircasha.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 1
Što smijete uzeti iz hotelske sobe, a što nikako ne smijete?
SIMPATIČNE SITNICE

Što smijete uzeti iz hotelske sobe, a što nikako ne smijete?

Bolje biti siguran nego žaliti, stoga uzmite samo besplatne stvari koje stvarno trebate. Zapamtite, samo zato što nešto možete uzeti ne znači da biste trebali
FOTO Koga je tijekom godina ljubila vrckasta Maja Šuput?
LJUBAVNI ŽIVOT PJEVAČICE

FOTO Koga je tijekom godina ljubila vrckasta Maja Šuput?

Nedavno je objavila kako se nakon šest godina braka razvela od poduzetnika Nenada Tatarinova s kojim ima sina Blooma, a ta je vijest iznenadila njene pratitelje na društvenim mrežama
Vizionarka Estée Lauder: Kako je revolucija ljepote započela u maloj kuhinji restorana
BEAUTY KRALJICA

Vizionarka Estée Lauder: Kako je revolucija ljepote započela u maloj kuhinji restorana

Izmislila je danas klasične marketinške prakse, besplatne uzorke i poklone uz kupnju. Vođena instinktom žene koja je točno znala što ženama treba, Estée je bogatstvo stekla vlastitim radom