Tech

Komentari 35

Hrvatski Review Booster Pro koristi se već u 11 zemalja. 'Sad planiramo osvojiti SAD i Japan'

Hrvatski Review Booster Pro koristi se već u 11 zemalja. 'Sad planiramo osvojiti SAD i Japan'

Ocjena hotela, komentari korisnika, fanovi.. sve to koristimo da bi vidjeli koliko je neka usluga dobra. U dubrovačkoj tvrtki napravili su rješenje koje omogućuje da se puno brže ugrabe digitalno ugrabe svi ti dojmovi

Hrvatska je turistička zemlja s velikim brojem hotelijera i iznajmljivača kojima je iznimno važna digitalna reputacija za uspješno poslovanje. Upravo tu je dubrovačka kompanija Review Booster Pro vidjela potencijal za razvoj svog istoimenog rješenja. Radi se o potpuno digitalnom rješenju koje koristi NFC tehnologiju koja je u svakom telefonu danas da bi prikupili recenzije, ali i povećali pratitelje na društvenim mrežama ili ispitali kakvo je zadovoljstvo korisnika. 

Korisnici ne trebaju instalirati nikakve aplikacije, već samo približiti telefon Review Booster Pločici te se otvara sučelje preko kojeg ljudi mogu u toj 'digitalnoj knjizi dojmova' ocijeniti usluge ili ostaviti osvrt.

- Na tržište smo ga plasirali u jeku pandemije, početkom ljeta 2020. godine. Upravo tada krenulo je otvaranje tržišta pred turističku sezonu, a potencijalni korisnici prepoznali su RBP kao savršen alat za pokretanje digitalnih marketinških aktivnosti nakon otvaranja granica i pokretanja poslovanja - kaže nam suosnivač Ivan Ivušić. Dodaje kako je interes jako brzo počeo rasti, a da je u prvoj godini na raznim platformama kroz njihov proizvod ostavljeno više od 15.000 recenzija. 

Među njihovim kompanijama su tvrtke poput DHL-a, Rixos hotela, Domino's Pizza…

- Danas se RBP koristi u više od 10 zemalja u Europi, a planiramo širenje na po ovom pitanju iznimno razvijeno tržište SAD-a te zemlje poput Japana - kaže Ivušić.

Logika za pokretanje ovakvog rješenja je jasna. I sami detaljno pročeprkamo recenzije smještaja ili nekog proizvoda prije kupnje ili dobro pregledamo po društvenim mrežama kažu ljudi za usluge nekog majstora. Ocjene na smještaju vrlo su nam jasan pokazatelj je li taj apartman dobar ili ne. Stoga je jasno da je onima koji nude neku uslugu cilj doći brže i kvalitetnije do većeg broja recenzija ili anketa.

Tako i u Review Boosteru ističu da su neki korisnici zahvaljujući njima imali rast recenzija od 500 posto

- RBP nudi mogućnost klijentima da sami definiraju koje opcije RBP Board nudi njihovim gostima ili korisnicima. Uz mogućnost ostavljanja recenzija gostiju na platformama koje klijent smatra važnima za svoje poslovanje – bilo da se radi o profilima na društvenim mrežama ili platformama poput Googlea ili Tripadvisora, RBP nudi mogućnost poput provedbe anketa, povećanja pratitelja profila na društvenim mrežama -  pojašnjava Ivušić i dodaje da njihovi klijenti mogu ponuditi razne opcije za povezivanje ili ocjenjivanje u samo nekoliko koraka i da je tu tajna povećanja tog broja recenzija. 

- RBP je samo dodatni poticaj i jednostavna mogućnost koja gostu nudi mogućnost da se čuje njegov dojam. Kada uz to u obzir uzmemo softversku pozadinu i mogućnost praćenja, analitike po svakom uređaju – otvaraju se brojne mogućnosti za same klijente kojima rezultati mogu značajno pomoći u podizanju kvalitete usluge koju nude - kaže Ivušić.

Dodaje da je sve aktivnosti koje nude moguće ispuniti u 30-ak sekundi, bez nametljivosti ili inkomodiranja korisnika, a s druge strane klijenti brzo mogu sve to vidjeti u konkretnim rezultatima i to ističe kao njihovu prednost.

U prvim su koracima bili fokusirani na turizam pa su im glavni korisnici hotelske kuće i ugostitelji, ali Ivušić ističe da se šire gospodarske grane u koje ulaze.

- Prije svega tu govorimo o financijskom sektoru, sektoru osiguranja – ali i svim uslužnim djelatnostima – od servisa uređaja, zdravstvenih usluga, kurirskih službi. Uz to, opcija provedbe anketa i ocjenjivanja određene usluge, djelatnika ili uvida u potrebe i očekivanja korisnika otvara mogućnost rasta RBP-a u brojnim smjerovima - kaže mladi poduzetnik.