Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
24 komentara

Hubble ruši rekorde: Snimili dosad najstariju supernovu

Otkriće početka eksplozija masivnih zvijezda pomaže znanstvenicima da otkriju koliko je trebalo da se rašire elementi potrebni za nastanak planeta i drugih tijela.

NASA
Foto: NASA
24 komentara

Astronomi su teleskopom Hubble snimili dosad najstariju eksploziju masivne zvijezde, a ta bi supernova mogla astronomima pomoći u boljem razumijevanju svemira. Supernova Wilson eksplodirala je prije 10 milijardi godina i toliko je trebalo svjetlosti da dođe do Zemlje.

Kako navodi NASA, SN Wilson pripada vrsti supernova koje imaju dovoljnu razinu svjetlosti kako bi znanstvenici mogli na njima mjeriti širenje svemira.

- Ovaj rekord otvara nam novi pogled u mladi svemir i nudi nova otkrića u način na koji eksplodiraju ove zvijezde - rekao je astronom David O. Jones sa sveučilišta Johns Hopkins. Wilson je samo četiri posto dalje od dosad najstarije supernove ovakve vrste, navode iz NASA-e, ali dodaju da je to 350 milijuna godina dalje u prošlosti.

Otkriće početka eksplozija masivnih zvijezda pomaže znanstvenicima da otkriju koliko je trebalo da se svemirom rašire elementi potrebni za nastanak planeta i drugih svemirskih tijela.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu