Nova generacija: Nakon što se u prošloj generaciji zvao IX35, SUV iz Hyundaija u novom izdanju nosi ime Tucson. Motori i mehanika su dobro poznati
Hyundai Tucson je upadljiv, atraktivan, ali i dalje povoljan
Potpuno novi izgled vanjskog i unutrašnjeg dijela automobila, inovativnija i kvalitetnija unutrašnjost te mnogo bogatija i raznovrsnija oprema glavne su karakteristike nove generacije korejskog SUV-a kojeg smo prošlog tjedna prvi puta isprobali na cestama Hrvatskog zagorja.
Izuzetno atraktivan i prilično agresivan vanjski dizajn čini Tucsona jednim od najpoželjnijih automobila u klasi. Osjećaj u vožnji je sličan onom kod prethodnog modela, što znači da je glavna karakteristika Tucsona maksimalni komfor. Buka u unutrašnjosti je osjetno smanjena, mjenjač je precizan no još smeta premekan upravljač koji ne daje dovoljno povratnih informacija. Čak i kada se pritiskom na tipku njegov rad prebaci u sportski mod što je dio serije opreme već od druge razine opreme.
Osnovni motor je dobro poznat benzinac koji razvija 132 KS, a dizelaši imaju 116, 136 i 184 KS. Deklarirana prosječna potrošnja najslabijeg dizelaša iznosi 4,6 l/100 km. Osnovna oprema je bogata i donosi serijske aluminijske naplatke, multifunkcijski upravljač i klima uređaj. Osnovni Tucson s benzinskim motorom stoji 159.990 kuna, dok je cijena najslabijeg dizela s istom razinom opreme 169.990 kuna.
Skladan dizajn Hyundai Tucson je vrlo agresivno dizajniran i bez sumnje je jedan od najatraktivnijih automobila u crossover klasi