Obavijesti

Tech

Komentari 3

Imate pitanja o koronavirusu? WhatsApp će vam odgovoriti

Imate pitanja o koronavirusu? WhatsApp će vam odgovoriti
1

Svjetska zdravstvena organizacija (WHO) u suradnji sa WhatsAppom te Facebookom pokreće servis za razmjenu poruka koji će služiti za direktno dobivanje informacija o koronavirusu COVID-19

Informacije o koronavirusu bit će na dohvat ruke svima - od predstavnika vlade pa sve do naših obitelji i prijatelja. Potencijalno dva bilijuna korisnika moći će odmah dobiti informacije koje žele znati o pandemiji koronavirusa.

POGLEDAJTE VIDEO

Pokretanje videa...

01:11

Od simptoma do načina zaraze, mnoge odgovore moći ćete dobiti na servisu za razmjenu poruka nastalog u suradnji WhatsAppa, Facebooka i Svjetske zdravstvene organizacije. Također, moći će se saznati i posljednje informacije o stanju u svijetu te odluke određenih vlada o postupcima u zemlji kako bi zaštitili svoje državljane.

A screen shot of a Singapore government WhatsApp service which sends daily virus-related alerts to the subscriber in Singapore

Servisu se može pristupiti preko LINKA koji vodi na WhatsApp uz poruku koju je potrebno poslati za početak rasprave. Kada pošaljete jednostavno 'hi' otvorit će vam se nekoliko mogućnosti koje će vam pomoći u postavljanju pitanja. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 3
Google Karte rade i izgledaju bolje nego ikad, ali u Geminiju
PUNO BOLJE ISKUSTVO

Google Karte rade i izgledaju bolje nego ikad, ali u Geminiju

Prije ove nadogradnje, odgovori na lokalne upite u Geminiju uglavnom su se sastojali od tekstualnih opisa s malom, često neuglednom kartom na samom dnu. Sada je situacija obrnuta.
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.