Obavijesti

Tech

Komentari 5

Influenceri koriste svoj utjecaj za razvijanje vlastitih biznisa

Influenceri koriste svoj utjecaj za razvijanje vlastitih biznisa
1

DIABLOG konferencija podijelila je i nagrade, a titula najinfluencerice je ponovno otišla u ruke Elle Dvornik

Na održanoj konferenciji DIABLOG, koja se bavi blogerima, influencerima i kreatorima sadržaja, predstavljeni su rezultati najnovijeg istraživanja kojeg je provela agencija Dialog komunikacije krajem listopada i počet-kom studenog ove godine.

Blogeri i influenceri i dalje su većinom žene, iako je postotak muškaraca u odnosu na prošlu godinu narastao za čak 10%. Značajni rast bilježi i udio blogera i influencera mlađih od 25 godina, što znači da u industriju ulazi sve veći broj mladih snaga. Slič-no kao i u drugim apektima poslovanja, i ovdje je prisutan trend centralizacije - čak 67.4% blogera i influencera dolazi iz Središnje Hrvatske. Iako sve više surađuju s brendovima (čak 84% ispitanika), većina blogera i kreatora sadržaja obuhvaćenih istraživanjem komercijalnim suradnjama bavi se honorarno, odnosno samo 5.8% njih živi isključivo od svoje prisutnosti na društvenim mrežama. Više od polovice ispitani-ka (55.8%) ima stalne poslove, a 51.2% svoj online kanal smatra poslom i hobijem istovremeno. Ipak, o društvenim mrežama sve više razmišljaju kao o poslu kojim će se baviti u budućnosti - njih gotovo 80% planira pokrenuti vlastiti biznis koji bi na neki način imao veze s njihovim online kanalom. Od tih 80%, čak 69% razmišlja o pokre-tanju novih usluga, dok ih 25.4% razmišlja o vlastitoj liniji proizvoda.

Iako se video sadržaj ove godine ponovno nametnuo kao top trend među ispitanici-ma, zanimljivo je primijetiti da velika većina hrvatskih blogera i influencera (60.5%) još uvijek ne objavljuje video sadržaj na svojim kanalima. Od društvenih mreža, naj-popularniji je Instagram, na kojem se nalaze svi ispitanici (100%), a ove godine prvi put se u istraživanju pojavio i TikTok, na kojem je trenutno prisutno 12.8% ispitanika.

Od najistaknutijih kategorija o kojima blogeri pišu, ove godine na prvo mjesto su se probila putovanja, kojima se bavi 45.3% ispitanika, kategorija gastro je porasla za čak 17%, a po prvi put značajnu zastupljenost kod ispitanika ostvarila je i kategorija fitness, zbog čega je na jučer održanoj konferenciji prvi put proglašen i najbolji fitness bloger.

Dobitnici nagrada DIABLOG04 su:

NAJBLOGER

Putovanja: Kristijan Iličić

Gastro: Mile Butorac

Ljepota: Ivana Blažoti Mijoč

Moda: Dora Predojević

Fitness: Martina Boss

NAJINFLUENCER: Ella Dvornik

NAJBRENDOVI: NIVEA, Dukat, Optika Anda

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 5
Pao Facebook, milijuni diljem svijeta ne mogu na Instagram i WhatsApp. Ne radi Messenger
SRUŠILO SE SVE

Pao Facebook, milijuni diljem svijeta ne mogu na Instagram i WhatsApp. Ne radi Messenger

Brojni korisnici Facebooka na drugim društvenim mrežama, poput X-a, javljaju kako im se pojavljuje greška, a izgleda da problema imaju i Instagram i WhatsApp
Stručnjak o padu Facebooka: 'Vjerojatno su puštali novi kod pa je to poremetilo sustav'
NOVI KRAH METE

Stručnjak o padu Facebooka: 'Vjerojatno su puštali novi kod pa je to poremetilo sustav'

Marko Rakar objasnio je kako se radi o tisućama servera te kako se te greške uglavnom događaju kad puste novu verziju koda koja poremeti rad sustava
Twitteru pobjeglo skoro 3 mil. ljudi, a novi rival Bluesky dobio je upravo toliko korisnika
EGZODUS

Twitteru pobjeglo skoro 3 mil. ljudi, a novi rival Bluesky dobio je upravo toliko korisnika

Od listopada ove godine broj korisnika X-a je pao s 32,3 milijuna na 29,6 milijuna. Prvi znaci egzodusa pojavili su se nakon što je Musk počeo koristiti X kao platformu za predizbornu kampanju Donalda Trumpa.