Tech

Komentari 8

Insignia je ogroman, izuzetno udoban i brz auto za putovanja

Insignia je ogroman, izuzetno udoban i brz auto za putovanja

Isprobali smo redizajniranu Opel Insigniju u karavanskoj Sports Tourer verziji s benzinskim motorom od 200 KS i bogatom opremom

Redizajnom je izgled malo promijenjen ali je pod karoserijom jako puno toga novog. U testiranom autu je najvažniji detalj odlični novi uglađeni benzinski motor sa 200 KS. 

Gotovo pet metara dužine i karavanski oblik jamci su za to da u ovom autu ima zaista obilje prostora. I visoke odrasle osobe bez problema će sjediti straga, a u prtljažnik stane 560 litara. Auto oduševljava i udobnošću ovjesa, buka u unutrašnjosti je minimalna, promjene brzina automatika s devet stupnjeva neprimjetne... Auto je kao stvoren da bi odrađivao vrlo duge relacije i da pritom vozač putnici ostanu relaksirani i odmorni. 


Novi benzinski motor radi vrlo uglađeno. Okruglih 200 KS odlična je mjera za veliku Insigniju pa se motor u ni jednom trenutku ne napreže. Performanse s ovim motorom su sportske i Insignia se odlično snalazi pri bržoj vožnji na otvorenoj cesti. 
Potrošnja na testu je iznosila 9,5 l/100 km u gradu i 7,5 l/100 km u kombiniranoj vožnji. 


Posebnu pohvalu zaslužuju i vrhunska ergonomska sjedala te fantastična LED Matrix svjetla. Iskreno, nikad do sada nismo vozili automobil koji je imao tako dobra svjetla. Koliko testni auto u Hrvatskoj košta još ne znamo jer cijene za Hrvatsku nisu potpuno formirane, a testni auto je stigao izravno iz Njemačke. 

Testirana Opel Insignia Elegance 2.0  u opremi ima LED Matrix Pixel svjetla, posebna ergonomska sjedala u kombinaciji kože i tkanine, alunaplatke 18”, djelomično digitalne instrumente,  dodirni zaslon 7” s navigacijom...