S obzirom na bogatu opremu i iskoristivost, cijena mu je vrlo povoljna. Trocilindrični motor obujma 0,9 litara pokazao se elastičnim, ali istodobno i potentnim u Cliju
Iskoristivi šminker: Mini test karavanskog Clija s tri cilindra
Karavani gradske klase rijetka su pojava na tržištu. Njihovu ponudu nedavno je osvježio novi Clio Grandtour. Automobil je s 427 centimetara i dalje dovoljno kompaktan za snalaženje u gradskim gužvama i potragu za parkirnim mjestima. S druge strane, prtljažnik je porastao na 443 litre obujma.
Clio je u izvedbi s TCe 90 motorom vrlo štedljiv. Na testu smo trošili 5,7 l/100 km u kombiniranoj vožnji. Pritom se mali trocilindrični motor obujma od samo 0,9 litara pokazuje vrlo kultiviranim i elastičnim, a istodobno i potentnim. Pohvale zaslužuje i prilično udoban ovjes.
S obzirom na bogatu opremu i iskoristivost, cijena mu je vrlo povoljna.
Dovoljno prostran
Međuosovinski razmak u odnosu na klasični Clio nije rastao tako da je ponuda prostora u kabini identična, što znači sasvim solidna. Prtljažnik ima osnovni obujam od 443 litre, od čega 85 otpada na prostor ispod podnice. Obaranjem sjedala volumen se povećava na 1380 litara.
Renault Clio Grandtour Dynamique
Pored brojnih ukrasnih detalja koji automobilu daju napadan i sportski izgled, najviša razina opreme Dynamique donosi i mnogo komfornih detalja. U seriji su automatska klima, multimedija s navigacijom, a testni model ima i parkirne senzore.
TEHNIČKI PODACI:
masa: 1055 kg
dimenzije: 427x173x145cm
obujam: 898 ccm
snaga: 66 kW/90 KS
ubrzanje (0-100km/h): 12,2 s
najveća brzina: 182 km/h
potrošnja: 4,5 l /100 km
KONKURENCIJA: Škoda Fabia Combi, Seat Ibiza ST
CIJENA: 114.254 kune (testni model) 105.314 kuna (bez doplata)