Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
19 komentara

Izgled vara, na novoj Opel Astri gotovo sve je potpuno novo

Opel je redizajnirao svoj drugi najprodavaniji model. Iako na prvi pogled neke značajne promjene nisu vidljive, Astra je toliko unaprijeđena da se može govoriti o potpuno novom modelu

Foto: Opel
19 komentara

Svi motori i mjenjači su izmijenjeni, aerodinamika drastično poboljšana, ovjes, upravljač i kočnice  modificirani, a unutrašnjost donosi nove zaslone, infotainment, HD kameru. Sve ovo potpuno mijenja doživljaj Astre u vožnji i doživljaj Astre kao kompletnog auta. Službeno je Astra doživjela redizajn ali neslužbeno ovo je zapravo potpuno novi auto.

Ovo je najdinamičnija i istodobno najštedljivija Astra ikada. Zbog potpuno nove ponude motora i drugih promjena potrošnja je smanjena i do 21 posto u odnosu na prethodnika. Najštedljiviji dizelski model sada prema podacima iz Opela troši 3,4 l/100 km, a najštedljiviji benzinac 4,3 l/100 km. Svi motori su sada aluminijski imaju tri cilindra i već danas ispunjavaju novu Euro 6d normu o ispušnim plinovima koja na snagu stupa za godinu dana.

Foto: Opel

Osnovu predstavljaju novi trocilindrični benzinski motori obujma 1,2 litre koji u različitim verzijama razvijaju 110, 130 i 145 KS. Iako ima isti broj cilindra, zapreminu i snagu kao motori ostalih marki iz PSA grupacije, ovo je motor kojeg je razvio Opel i nije preuzet iz Citroëna ili Peugeota. Vrh ponude predstavlja novi trocilindrični 1,4-litreni turbobenzinac s također 145 KS koji dolazi isključivo u kombinaciji s novim CVT mjenjačem bez stupnjeva. Dizelski motori imaju obujam 1,5 litara, tri cilindra, elektronski kontrolirani turbo te razvijaju 105 i 122 KS. Snažniji motor može se kombinirati s automatskim mjenjačem koji ima devet stupnjeva te ja Astra prvi auto u klasi koji nudi automatik s toliko brzina.

Foto: Opel

Iako oblik automobila nije promijenjen aerodinamika je drastično poboljšana s koeficijenta 0,29 na 0,26. Tajna uspjeha su opsežne modifikacije na podnici automobila te aktivna maska hladnjaka koja se zatvara i otvara po potrebi.

Foto: Opel

Nova Astra ima i modificirani ovjes s novim amortizerima koji osigurava bolju stabilnost na većim brzinama i lošijim cestama. Modificirani upravljač pruža izravniju 'vezu' vozača s cestom, a kočnice sada koriste elektronsku potporu, novu tehnologiju koju primjerice ima i novi Chevrolet Corvette. Sve promjene rezultiraju potpuno novim doživljajem u vožnji što smo i sami iskusili na vrlo zahtjevnim i uzbudljivim cestama na planini Taunus u blizini Frankfurta. Osjećaj u vožnji je bolji u svakom pogledu. Astra ugodnije klizi po ravno i dinamičnija je u zavojima. Benzinski motori obujma 1,2 litre najviše su nam se svidjeli, dok su dizelaši nešto nemirniji u radu tijekom praznog hoda od konkurencije s četiri cilindra, no kad se krene u vožnju osim zvuka nije primjetna neka veća razlika.

Foto: Opel

U pogledu dizajna Astra se nije mnogo promijenila. Dobila je novu masku, blago modificirana prednja svjetla i novi odbojnik dok straga nema gotovo nikakve promjene. U unutrašnjosti su najveće novosti novi, jednostavniji i brži infotainment sustav, kvalitetniji središnji zaslon i zaslon digitalnog instrumenata, a u ponudi je od sada i premium Bose audio sustav i grijano prednje staklo. Također, pored vrhunskih Matrix LED svjetala u ponudu su dodana i obična, jeftinija LED svjetla. Nudit će se tri razine opreme – Elegance, GS Line i Ultimate. Osnovni model s 1,2 litrenim benzinskim motorom snage 110 KS u Hrvatskoj stoji 144.000 kuna. Prodaja je već započela, prvi primjerci kod nas stižu tijekom studenog.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message