Atraktivnog dizjana, Opel Astra je privlačan automobil i kao karavan. Naročito sa 180 KS. No, teško se oteti dojmu da bi auto tolike snage trebao biti dinamičniji
Jak motor i velik prtljažnik su glavni aduti karavanske Astre
U karavanskoj verziji Opel Astra će progutati 500 litara prtljage. To je samo nastavak na inače prostranu unutrašnjost koju krasi i visoka kvaliteta izrade. Osim sjedala, za udobnu vožnju zaslužan je i FlexRide prilagodljivi ovjes koji mekano i tiho prelazi preko neravnina.
Pogonski motor u testnoj Astri je pomalo netipičan za ovakvu vrstu vozila - malo tko će se odlučiti za 1.6-litreni turbobenzinac od 180 KS u karavanu. Međuubrzanja su na razini očekivanog s obzirom na “konjicu”, no teško se oteti dojmu da bi automobil trebao biti dinamičniji.
Donekle tome “kumuje” ne odveć precizan ručni mjenjač dugog hoda.
Najveći problem ipak predstavlja visoka potrošnja goriva, čiji prosjek rijetko kada pada ispod 10 l/100 km. Cijena je pak, u okvirima klase.
Opel Astra Sport Tourer Enojoy 1.6
masa: 1503 kg
dimenzije: 469x181x153cm
obujam: 1598 ccm
snaga: 132 kW/180 KS
ubrzanje (0-100km/h): 8,8 s
najveća brzina: 220 km/h
potrošnja: 6,8 l /100 km
cijena: 170.340 kn (testni model) 156.500 kn (bez doplata)
konkurencija: Peugeot 308 SW, Renault Megane Grand Tour
PLUS: dizajn, prostranost, opremljenost, ergonomija, preglednost, ovjes, držanje ceste, kvaliteta izrade, cijena
MINUS: visoka potrošnja goriva, nedovoljno dinamike u vožnji, neprecizan upravljač i mjenjač, ergonomija interijera