Dojmovi nakon nedavno održanog trećeg izdanja DAMconfa se još uvijek sliježu. Bilo je uistinu svega – inspirativnih predavanja, zanimljivih panela, nagradnih igara, te jela i pića.
Još jedno izdanje DAMconfa oduševilo je brojne sudionike
Što ste naučili na ovogodišnjem DAMconf-u?
Nije lako zaboraviti gromoglasne zvukove Rage Against the Machine uz koje Scott Gould započinje svoju prezentaciju o engagementu, inspirativne primjere kreativnih kampanja koje je iz Londona donio David Skerret.
Prezentacija o budućnosti UXa Nicka Bićanića, probudila je glad publike i potaknula da i sami iskuse nove načine interakcije s tehnologijom.
Voditelji DAMconfa, Daniel Bilić i Ermin Preljević, pobrinuli su se za zanimljivu i ugodnu atmosferu, a nakon završetka konferencije, opustili su se uz organizatore na after party-u.
Bilo je uistinu svega – inspirativnih predavanja, zanimljivih panela, nagradnih igara, pića i jela, a sve zahvaljujući sponzorima Francku, Burger Kingu, Dukatu i Carlsbergu.
Damconf posebne zahvale posvećuje generalnom sponzoru A1 te Addiko Bank Hrvatska i Uniqa osiguranju koji su ove godine podržali organizaciju konferencije. Zahvale dijele i agencijskom partneru UM Zagreb te svim ostalim sponzorima i medijskim pokroviteljima.
Ipak, najviše zahvale pripadaju svim posjetiteljima, njih gotovo tisuću, koji daju svrhu svemu što DAMconf jest već petu godinu zaredom. I dok se dojmovi sliježu, planira se još veći i bolji DAMconf 2019.
Ako želite saznati više o DAMconf konferenciji poslušajte doživljaje govornika i panelista na sljedećem linku: