Obavijesti

Tech

Kako brendovi mogu zakoračiti u nikad primamljiviji glamurozni svijet luksuza

Kako brendovi mogu zakoračiti u nikad primamljiviji glamurozni svijet luksuza

Luksuz kao stil života znak je prestiža brenda te je ujedno težnja urbanih generacija, a upravo će o tome na Danima komunikacija govoriti Munise Can, strateška stručnjakinja čija je misija izgradnja brendova.

U svijetu velikih kulturoloških promjena koji je pod stalnim povećalom kritičkoga oka javnosti i u kojemu je sve teže ostati relevantan – na Dane komunikacija, koji će se od 20. do 23. travnja 2023. godine održati u rovinjskom hotelu Lone, dolazi Munise Can, koja je mnogim brendovima pomogla zacrtati put do sigurnog uspjeha. 

„Neću lagati: volim slatki, zamamni okus pobjede. Pobijediti znači očarati, oduševiti ili – isprovocirati“, jednom je prilikom poručila ova potpredsjednica strategije Highsnobietyja za cijelu Europu, a ranije strateška direktorica VICE-a za Zapadnu Europu, koja besprijekorne rezultate u kreativnoj industriji ostvaruje usmjeravajući se primarno na prepletanje kulture, tehnologije i komunikacija. 

Kada je riječ o poslovnoj strategiji, tvrdi da je ključ uspjeha ne usmjeriti se na ego – brenda ili vlastiti – nego na transformativnu moć kolektiva: „Uvijek morate svijet promatrati iz jedinstvene perspektive koju ljudi ne mogu pronaći drugdje.“ Motiv je to koji se može primijeniti i na filozofiju Highsnobrietyja – globalnoga multimedijalnog brenda usmjerenog na inovativnost u modi, dizajnu, glazbi i drugim umjetnostima koje oblikuju svijet. 

Otkako je 2005. lansiran, Highsnobiety kao globalni modni i lifestyle medij s berlinskim sjedištem predvodi kulturu vječne mladosti. Od popularizacije street stylea do njegove infiltracije u nikad primamljiviji svijet glamura visoke mode, nastavljaju rušiti tradicionalne okvire kada je riječ o nosivoj umjetnosti. Upravo će zato na Danima komunikacija Munise otkriti uvide njihove bijele knjige simboličnoga naziva The New Luxury 3.0 o tome kako se razvija percepcija luksuza – i što brendovi trebaju učiniti kako bi zadržali svoje mjesto za stolom u sve većoj tržišnoj kakofoniji. 

Poznati po postavljanju nekonvencionalnih pitanja i potrazi za nesvakidašnjim odgovorima, Dani komunikacija, festival tržišnoga komuniciranja i kreativnosti koji okuplja nekoliko tisuća sudionika, svake godine pružaju neponovljiva iskustva i okupljaju najzanimljiviju zajednicu tržišnih komunikacija. Nakon Edwarda Snowdena, koji će se sudionicima festivala pridružiti videolinkom; kao i evanđelista, vizionara i rock-zvijezde tehnološkoga svijeta Jamesa Whittakera, te Munise Can, uslijedit će najave brojnih drugih zanimljivih sudionika. 

Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com

 

 

O DANIMA KOMUNIKACIJA: 

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema Association Excellence Awardsu, uz čak dvostruku nominaciju ove britanske organizacije, zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena – i ovog će proljeća u rovinjskom Loneu dočekati sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com

 

*** 

O ORGANIZATORIMA: 

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network. 

Pratite nas na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr. 

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i inzistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia. 

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

A1 diže cijene od lipnja
za 6,9 posto

A1 diže cijene od lipnja

Povećanje naknada se odnosi na puni iznos mjesečnih naknada tarifa, paketa i opcija bez obračunatih popusta, a već ugovorene popuste korisnici i dalje nastavljaju koristiti

Tesla otpušta 300 radnika u pogonu kod Berlina
SMZBOG LOŠE POTRAŽNJE

Tesla otpušta 300 radnika u pogonu kod Berlina

Američki proizvođač električnih automobila Tesla izvijestio je da će otpustiti 300 radnika zaposlenih 'na određeno vrijeme' u pogonu kod Berlina, nakon najave otkaza širom svijeta zbog posustajanja potražnje i oštre cjenovne konkurencije
Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'
SKENDERICA 1912

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'

Od samog otvaranja, u restoran Skenderica dolaze gosti željni jednostavne, domaće hrane. Sir i vrhnje koje nabavljaju na Kvatriću ide u najfinije štrukle