Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
1 komentara

Kakvi telefoni, za Valentinovo sada nude seksi donje rublje

Povezano donje rublje sadrži dva komada donjeg rublja za oba partnera i dva LoveChipa koji na telefonu aktiviraju 'ne ometaj' način rada, ali i pokreću ljubavnu playlistu

1 komentara

U svakom trećem paru od 18 do 34 godine partner osjeća da je druga polovica previše na mobitelu kad su skupa, pokazuje istraživanje Deutsche Telekoma, a isto tako i 56 posto njih mobitele provjerava ponekad kad su u krevetu s partnerom. Trećina anketiranih kaže i da tehnologija utječe na sposobnost da budu intimni s partnerom.

Zbog toga su pokrenuli kampanju 'Better Together' kojoj se priključio i HT, a cilj im je olakšati veze među parovima i potaknuti razgovore o tome kako mobiteli utječu na odnose, a zbog toga su sada predstavili i "pametno" donje rublje. 

Navode da je to idealan poklon za Valentinovo za parove kojima tehnologija nekad ometa intimu. Kad se nosi, donje rublje na telefonu partnera aktivirat će 'Ljubavni način rada' i pomoći u postavljanju prave atmosfere, odnosno mobitel će se prebaciti u 'ne ometaj' način rada te pokrenuti romantičnu playlistu.

Povezano donje rublje sadrži dva komada donjeg rublja za oba partnera, dva LoveChipa i upute, pakirane u pamučnu torbu za višekratnu upotrebu. LoveChipovi se povezuju s aplikacijom Connected Underwear. Kada se pomakne, LoveChip će poslati poruku na telefon partnera nakon čega partner dobiva pozivnicu. Ako prihvati, uključuje se LoveMode playlista, reproducira se romantična pozadina i aplikacija pita želi li korisnik omogućiti "do not disturb" način.

- Hrvatski Telekom želi istaknuti pozitivnu ulogu koju tehnologija može igrati u našem svakodnevnom životu. Iako su nam mobilni uređaji omogućili da budemo povezaniji nego ikad prije, tehnologija se često navodi kao ključni faktor koji utječe na naše stvarne trenutke povezanosti. Naš je cilj ovom kampanjom potaknuti mlade na promišljeno korištenje tehnologije, a kroz ovu kampanju to možemo učiniti na zabavan i provokativan način - rekla je Branka Bajt, direktorica Sektora za brand u Hrvatskom Telekomu.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message