Obavijesti

Tech

Komentari 1

Kakvi telefoni, za Valentinovo sada nude seksi donje rublje

Kakvi telefoni, za Valentinovo sada nude seksi donje rublje
1

Povezano donje rublje sadrži dva komada donjeg rublja za oba partnera i dva LoveChipa koji na telefonu aktiviraju 'ne ometaj' način rada, ali i pokreću ljubavnu playlistu

VIDEO

U svakom trećem paru od 18 do 34 godine partner osjeća da je druga polovica previše na mobitelu kad su skupa, pokazuje istraživanje Deutsche Telekoma, a isto tako i 56 posto njih mobitele provjerava ponekad kad su u krevetu s partnerom. Trećina anketiranih kaže i da tehnologija utječe na sposobnost da budu intimni s partnerom.

Zbog toga su pokrenuli kampanju 'Better Together' kojoj se priključio i HT, a cilj im je olakšati veze među parovima i potaknuti razgovore o tome kako mobiteli utječu na odnose, a zbog toga su sada predstavili i "pametno" donje rublje. 

Navode da je to idealan poklon za Valentinovo za parove kojima tehnologija nekad ometa intimu. Kad se nosi, donje rublje na telefonu partnera aktivirat će 'Ljubavni način rada' i pomoći u postavljanju prave atmosfere, odnosno mobitel će se prebaciti u 'ne ometaj' način rada te pokrenuti romantičnu playlistu.

Povezano donje rublje sadrži dva komada donjeg rublja za oba partnera, dva LoveChipa i upute, pakirane u pamučnu torbu za višekratnu upotrebu. LoveChipovi se povezuju s aplikacijom Connected Underwear. Kada se pomakne, LoveChip će poslati poruku na telefon partnera nakon čega partner dobiva pozivnicu. Ako prihvati, uključuje se LoveMode playlista, reproducira se romantična pozadina i aplikacija pita želi li korisnik omogućiti "do not disturb" način.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

- Hrvatski Telekom želi istaknuti pozitivnu ulogu koju tehnologija može igrati u našem svakodnevnom životu. Iako su nam mobilni uređaji omogućili da budemo povezaniji nego ikad prije, tehnologija se često navodi kao ključni faktor koji utječe na naše stvarne trenutke povezanosti. Naš je cilj ovom kampanjom potaknuti mlade na promišljeno korištenje tehnologije, a kroz ovu kampanju to možemo učiniti na zabavan i provokativan način - rekla je Branka Bajt, direktorica Sektora za brand u Hrvatskom Telekomu.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 1
VIDEO

VIDEO Ovaj humanoidni robot kreće se kao ni jedan do sada
NOVA GENERACIJA

VIDEO Ovaj humanoidni robot kreće se kao ni jedan do sada

Boston Dynamics je predstavio svoju sljedeću generaciju humanoidnog robota, potpuno električnog Atlas robota

Netflixov prihod poskočio u prvom tromjesečju, imaju i ogroman porast pretplatnika
UZLAZNI TREND

Netflixov prihod poskočio u prvom tromjesečju, imaju i ogroman porast pretplatnika

Američka digitalna platforma za streaming filmova i televizijskih serija Netflix izvijestila je o skoku prihoda i dobiti u prvom tromjesečju, uz više od devet milijuna novih pretplatnika i podignute cijene
Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'
SKENDERICA 1912

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'

Od samog otvaranja, u restoran Skenderica dolaze gosti željni jednostavne, domaće hrane. Sir i vrhnje koje nabavljaju na Kvatriću ide u najfinije štrukle