Na svojoj godišnjoj konferenciji, Uber je predstavio nekoliko dizajnerskih rješenja za zračne luke u kojima bi putnike preuzimao njihov leteći taksi. Žele da komercijalni letovi krenu već za pet godina
Kao iz Ratova zvijezda: Ovako će izgledati luke za leteći Uber
Uber želi za pet godina krenuti s komercijalnim letovima svojeg letećeg taksija, koji bi u prvim gradovima trebao dobiti 'luke', odnosno stanice koje će izgledati kao da su izašle iz Ratova zvijezda ili nekog drugog superfuturističkog SF filma.
POGLEDAJ VIDEO SPECIJAL:
Pokretanje videa...
Američka kompanija objavila je kako za dvije godine planiraju imati spremne letjelice kojima će pokazati što mogu, a uz Dallas i Los Angeles koji su već najavljeni kao prvi gradovi koji će dobiti UberAir, sada su najavili da traže i treći grad. Ranije se spominjao Dubai.
Električne letjelice koje mogu poletjeti i sletjeti vertikalno (VTOL) trebale bi biti novi način kojim će skratiti duga putovanja (zbog udaljenosti ili gužve), a na tom putu će trebati i stanice s kojih će moći poletjeti te lansirne postaje na krovovima brojnih zgrada. Na svojoj godišnjoj Elevate konferenciji prikazali su različita dizajnerska rješenja za ono što nazivaju Skyport, a vidi se da su si arhitekti dali puno mašte.
Predstavljeni projekti upravo izgledaju kao što je mnogima zvučala ideja letećeg taksija. No, stvar koja je bila rezervirana za neke futurističke filmove sve više ulazi u stvarnost jer je Uber samo jedna od kompanija koje promišljaju kako bi mobilnost trebala izgledati u budućnosti, pa tako imamo i Airbus sa svojim letjelicama te brojne druge startupe.
Skyportovi, odnosno 'Nebeske luke' za Uber dizajnirani su tako da mogu podržavati prijevoz 4000 putnika na sat, ali i da zauzimaju 12.000 kvadrata površine te da zadovolje potrebne standarde što se tiče buke i zaštite okoliša.
U Uberu su govorili i o zračnoj kontroli ovakvih letjelica te su istaknuli kako žele napraviti otvoreni standard koji će koristiti i druge kompanije. Kako su istaknuli, oni ne posjeduju zračni prostor, već žele da bude iznimno siguran i učinkovit. Na tome rade sa NASA-om i američkom Upravom za zračni promet.
Pročitajte još i ovo: Nema više hejterskih komentara na Instagramu.