Obavijesti

Tech

Komentari 30

Kompaktni kralj brzine: i30 N nudi najbolje od dva svijeta

Kompaktni kralj brzine: i30 N nudi najbolje od dva svijeta
11

Nikad nismo testirali kompakt koji se tako dobro i brzo vozi, no kod N-a fascinira i sposobnost da bude komforan. Upotrebljiv je poput klasičnog Golfa GTI, a brutalan, brz i zabavan poput Honde Civic Type R

U jednom trenutku grmi i puca iz ispuha, ovjes vam na neravnoj cesti “izbija bubrege”, a tvrd i izravan volan trenira mišiće ruku. No samo jednim pritiskom tipke Hyundai i30 N pretvara se u svakodnevnog diskretnog sportaša koji je udoban poput tipičnog obiteljskog kompakta. 

Ta mogućnost transformacije, upotrebljivosti u svim situacijama, najviše nas je fascinirala na novom Hyundai i30 N. On nudi najbolje od dva svijeta, upotrebljiv poput klasičnog Golfa GTI, a brutalan, brz i zabavan poput Honde Civic Type R. Novi N je nevjerojatno dobra jurilica, što ne i čudi kad vidimo da je za njegov razvoj bio zadužen bivši prvi čovjek BMW-ova M odjela, a znamo što M znači kod sportskih automobila. Sad smo dobili i N.

I30 N je opremljen adaptivnim amortizerima i varijabilnim ispuhom, što ga uz pomoć drugih tehnoloških trikova na pritisak tipke, kada ga prebacimo u N način, pretvara u pravu zvijer. Zvuk ispuha je fascinantan, bez sumnje nešto najbolje što smo čuli kod 2-litrenih 4-cilindričnih motora. Eksplozije i brundanje kao kod nabrijanog trkaćeg auta. Podjednako je fascinantno kako se N vozi. Na trkaćoj stazi ili na nekoj zavojitoj cesti auto je nevjerojatno brz, držanje zavoja je fantastično, a diferencijal s ograničenim proklizavanjem itekako pomaže da se u svakom trenutku što više snage prenese na prednje kotače, na način na koji je to potrebno. S 275 KS je pravi sprinter i ubrzanja do 200 km/h su strelovita. S druge strane, koliko je upotrebljiv u svakodnevnom životu govori i činjenica da smo ga vozili u najsnježnijem tjednu godine i nismo imali baš nikakvih problema.

Pohvalu zaslužuju i vrhunske kočnice te precizan mjenjač vrlo kratkog hoda. Ono što se ne može izbjeći je visoka potrošnja. Samo 7,1 l/100 km, koliko je deklarirano, je znanstvena fantastika. Ako ste jako nježni, potrošit ćete oko 9 l/100 km, no ovaj auto tjera na jurnjavu pa smo mi trošili 12 l/100 km. Cijena je s obzirom na ono što auto može niska. Konkurenti su mnogo skuplji. 

TVORNIČKI PODACI
masa: 1504 kg
dimenzije: 434x180x145 cm
obujam: 1998 ccm
snaga: 202 kW/275 KS  
ubrzanje (0-100km/h): 6,1 s
najveća brzina: 250 km/h
potrošnja: 7,1 l/100 km
cijena: 264.490 kn (testni model)   252.990 kn (bez doplata)

Testirani Hyundai i30 N Performance u opremi ima 19” alunaplatke, diferencijal s ograničenim proklizavanjem, LED SVJETLA, električno pokretana sjedala presvučena kožom, grijanje sjedala i upravljača...

10
| Foto: Slavko Midzor/PIXSELL - ILUSTRACIJA
Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 30
Pao Facebook, milijuni diljem svijeta ne mogu na Instagram i WhatsApp. Ne radi Messenger
SRUŠILO SE SVE

Pao Facebook, milijuni diljem svijeta ne mogu na Instagram i WhatsApp. Ne radi Messenger

Brojni korisnici Facebooka na drugim društvenim mrežama, poput X-a, javljaju kako im se pojavljuje greška, a izgleda da problema imaju i Instagram i WhatsApp
Twitteru pobjeglo skoro 3 mil. ljudi, a novi rival Bluesky dobio je upravo toliko korisnika
EGZODUS

Twitteru pobjeglo skoro 3 mil. ljudi, a novi rival Bluesky dobio je upravo toliko korisnika

Od listopada ove godine broj korisnika X-a je pao s 32,3 milijuna na 29,6 milijuna. Prvi znaci egzodusa pojavili su se nakon što je Musk počeo koristiti X kao platformu za predizbornu kampanju Donalda Trumpa.
Mark Viduka o dopinškoj aferi, rodbinskoj vezi s Modrićem i kako mu tata nije dao u Dinamo
UŽIVA DALEKO OD NOGOMETA

Mark Viduka o dopinškoj aferi, rodbinskoj vezi s Modrićem i kako mu tata nije dao u Dinamo

Otac je ugurao kauč u kombi i tako nas vozio na treninge, a Tuđmanu je rekao: 'Oslobodite Pridragu i dolazimo!'. Zbog Croatije sam odbio i Hitzfelda, uoči Partizana danima nisam spavao, tribina u Melbourneu nosi moje ime