Obavijesti

Tech

Komentari 1

Legenda pretjerivanja se vratila i sada više nije gutač benzina

Legenda pretjerivanja se vratila i sada više nije gutač benzina
11

Hummer nije dugo postojao i neslavno je propao 2010. godine pritisnut ekologijom i gospodarskom krizom. Sada se vraća kao podjednako pretjerano veliki auto, no ovaj put ga pokreče struja

VIDEO

Hummer je slavu stekao proizvodnjom ogromnog i sporog dizelskog terenca H1. Originalno je to bio automobil za vojsku, no za kojim su ubrzo poludjeli slavni, a onda i drugi Amerikanci. Tijekom desetak godina postojanja marka je predstavila još dva modela H2 i H3, no unatoč tome projekt nije više bio isplativ i Hummer je 2010. ugašen. 

Pogledajte video: Novi GMC Hummer EV:

Pokretanje videa...

GMC Hummer 05:33

Sada se slavni Hummer vraća, doduše ne kao posebna marka već kao model GM-ove marke GMC. GMC Hummer EV izgledom i podsjeća na svoje prethodnike. Iako dimenzije nisu još objavljene već po fotografijama je jasno da će novi Hummer i po tome biti dostojan prethodnika. Ogromni pick up (što je u osnovi bio i prvi H1) ima naplatke od 18 inča i ogromne terenske gume promjera 35 inča. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

Iako je Hummer postao električni auto, on je u pogledu pogona brutalniji nego ikad. Ima tri električna motora koji ukupno razvijaju oko 1000 konjskih snaga i okretni moment od 15.592 Nm (službeni podaci GMC-a).Kod ovog drugog podatka vjerojatno se radi o okretnom momentu kojeg kotači prenose na cestu, otuda i tolika nevjerojatna brojka. Pravi okretni moment motora bi trebao biti oko 1100 Nm navode neki drugi izvori. 

From bold and futuristic design cues, to cleverly executed detai

Auto je opremljen novim Ultium baterijama koje omogućavaju maksimalnu snagu punjenja do 350 kW. kapacitet baterija se još ne zna ali bi doseg novog Hummera trebao biti 560 km, a za to će trebati ogromne baterije. Ubrzanje do 100 km/h bi prema tvrdnji GMC-a trebalo trajati samo tri sekunde. 

The GMC HUMMER EV is driven by next-generation EV propulsion tec

Posebno impresivne su terenske sposobnosti ovog auta. Karoseriju je moguće podići i za 15 cm kako bi se auto probio kroz teški teren, a prednje i stražnje kotače je moguće zakrenuti toliko da se auto može kretati potpuno bočno.

The 2022 GMC HUMMER EV’s design visually communicates extreme

U unutrašnjosti ima mnogo mjesta za pet osoba, krov se sastoji od tri panela koje je moguće ukloniti. Instrumenti su digitalni promjera 12,3 inča, a dodirni zaslon ima 13,4 inča. 

The 2022 GMC HUMMER EV’s design visually communicates extreme

Auto na tržište u SAD-u stiže za godinu dana, odnosno iduće jeseni. Za sad se neće prodavati u Europi. U SAD-u će njegova Edition 1 verzija stajati 112.595 dolara. Godinu dana kasnije stiže i druga izvedba Hummera nazvana EV3X za 99.995 dolara, na proljeće 2023. i EV2X za 89.995 dolara te osnovni EV2 za 79.995 dolara u proljeće 2024. godine. Auto je u SAD-u već moguće rezervirati uz polog od 100 dolara. 

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 1
VIDEO

VIDEO Ovaj humanoidni robot kreće se kao ni jedan do sada
NOVA GENERACIJA

VIDEO Ovaj humanoidni robot kreće se kao ni jedan do sada

Boston Dynamics je predstavio svoju sljedeću generaciju humanoidnog robota, potpuno električnog Atlas robota

Tesla otpušta 300 radnika u pogonu kod Berlina
SMZBOG LOŠE POTRAŽNJE

Tesla otpušta 300 radnika u pogonu kod Berlina

Američki proizvođač električnih automobila Tesla izvijestio je da će otpustiti 300 radnika zaposlenih 'na određeno vrijeme' u pogonu kod Berlina, nakon najave otkaza širom svijeta zbog posustajanja potražnje i oštre cjenovne konkurencije
Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'
SKENDERICA 1912

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'

Od samog otvaranja, u restoran Skenderica dolaze gosti željni jednostavne, domaće hrane. Sir i vrhnje koje nabavljaju na Kvatriću ide u najfinije štrukle