Obavijesti

Tech

Komentari 7

Majstor prostranosti: Citroën Berlingo je san velikih obitelji

Majstor prostranosti: Citroën Berlingo je san velikih obitelji
3

Raskošna stražnja klupa, brojni pretinci i prtjažnik od 675 litara glavni su aduti koji će privući velike obitelji. Zadovoljava performansama i potrošnjom od 6,2 l na testu

VIDEO

Berlingo je pravi dokaz poslovice da nije moguće imati “i ovce i novce”. Citroënov multipraktik nudi izuzetno mnogo prostora za razuman novac, no zato definitivno ne spada u cestovne manekene. Kutijast izgled u XTR izvedbi je uljepšan terenskim šminkerskim dodacima, a praktične off-road prednosti su 1 cm podignuta karoserija i zaštita ispod motora. 

Performanse su sasvim zadovoljavajuće, a potrošnja na testu od 6,2 litre iznenađujuće niska. Udobnost ovjesa također zaslužuje pohvale. 

Cijenu od 150.000 kuna moguće je osjetno sniziti odreknete li se nekih skupih, a realno nepotrebnih elemenata dodatne opreme poput Grip Controla ili automatske klime.

Elektronika za off-road

Sustav Grip Control dopušta manje ili više proklizavanja prednjih kotača te tako poboljšava terenske sposobnosti Berlinga XTR. Moguće je birati između programa: standard, snijeg, blato, pijesak i “ESP off”. Grip Control stoji 7.000 kuna te se isplati samo ako zaista često silazite s asfalta. 

Citroën Berlingo XTR HDi 115

masa: 1484 kg
dimenzije: 438x186x181cm
obujam:  1560 ccm
snaga:  84 kW/115 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  12.1 s
najveća brzina: 172 km/h
potrošnja:  5,3 l /100 km
cijena: 150.100 kn (testni model)   128.900 kn (bez doplata)

konkurencija: Renault Kangoo, VW Caddy, Fiat Doblo, Peugeot Partner

PLUS: prostranost u kabini, obujam prtljažnika i varijabilnost, brojni inteligentni pretinci, preglednost, niska potrošnja goriva, udobnost ovjesa 
MINUS: neizravan upraljvač, buka pri višim brzinama, naginjanje karoserije u zavojima, sjedala

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 7

VIDEO

VIDEO Ovo je prvi svjetski sustav za presađivanje glave: 'To je nekad bilo nezamislivo...'
ROBOT SVE ODRAĐUJE

VIDEO Ovo je prvi svjetski sustav za presađivanje glave: 'To je nekad bilo nezamislivo...'

Prvi svjetski 'sustav za presađivanje glave' je predstavljen javnosti s nadom da će početi s radom u roku od osam godina

Izvješće Amerikanaca: BMW, Jaguar i Volkswagen koristili zabranjene kineske dijelove
CARINSKI RAT

Izvješće Amerikanaca: BMW, Jaguar i Volkswagen koristili zabranjene kineske dijelove

BMW je uvozio automobile, Jaguar Land Rover dijelove, a Volkswagen je proizvodio automobile s dijelovima kineske grupe Sichuan Jingweida Technology, koja je u SAD-u zabranjena zbog prisilnog rada Ujgura, stoji u izvješću odbora američkog Senata za financije.
Stellantis upozorava: Carine na kineske aute mogu potaknuti inflaciju i neće riješiti problem
CARINSKI RAT

Stellantis upozorava: Carine na kineske aute mogu potaknuti inflaciju i neće riješiti problem

Carine na uvoz kineskih vozila u Europu i SAD "velika su zamka za zemlje koje ih se odluče uvesti", a zapadne proizvođače automobila neće poštedjeti restrukturiranja