Obavijesti

Tech

Komentari 18

Mali Hyundai i10 je odrastao; Bogato opremljen i prostran

Mali Hyundai i10 je odrastao; Bogato opremljen i prostran
7

Korejski mali gradski auto u drugoj je generaciji osjetno napredovao. Spada među najveće u klasi te nudi najbogatiju opremu. Kupci mogu birati između dva motora

VIDEO

Nova generacija i10, koja je ovih dana stigla u Hrvatsku, osjetno je ozbiljniji automobil od prethodnika, ali i većine konkurenata u klasi. Iako formalno spada u takozvani segment A, među male gradske automobile, zapravo bismo ga mogli smjestiti u višu kategoriju jer nudi puno više opreme i snažnije motore te mnogo uglađeniji užitak u vožnji od najpopularnijih konkurenata, VW Upa,  Fiat Pande, Toyote Aygo... Novi i10 u potpunosti je prilagođen europskom tržištu, razvijen je i dizajniran u Njemačkoj, a proizvode ga u Turskoj. Prema očekivanju iz Hyundaija, na hrvatskom bi se tržištu trebao naći među tri najpopularnija automobila u klasi. 

Nudi najviše opreme i prostora u klasi

S dužinom od 367 cm novi i10 još uvijek je osjetno kompaktniji i okretniji od tipičnog gradskog auta poput VW Pola, no u unutrašnjosti nudi mnogo više prostora od svojih konkurenata. Primjerice, prtljažnik koji može primiti od 252 do 1046 litara s preklopljenim sjedalima je rekord klase, a i ponuda prostora na stražnjim sjedalima sasvim je solidna. Dojam klase više i10 odaje i u vožnji. Zvučna izolacija je vrhunska, motori tihi i kultivirani, a ovjes odlično izbalansiran. Sve to pridonosi udobnosti i na duljim putovanjima koja znaju biti boljka automobila iz ove klase. U ponudi za i10 su dva benzinska motora. Slabiji trocilindrični ima obujam od 998 cm3 te 66 KS.

Snažniji motor s četiri cilindra iz 1,2 litre obujma razvija 87 KS te je vrlo miran i uglađen u radu. S njime i10 postiže maksimalnih 171 km/h te iz mjesta do 100 km/h ubrzava za 12,3 sekunde. Deklarirana tvornička potrošnja za slabiji motor iznosi 4,7, dok snažniji motor troši 4,9 l/100 km u kombiniranom ciklusu. Na prvim probnim vožnjama sa snažnijim motorom trošili smo 6,0 l/100 km, što je vrlo prihvatljivo. Posebnost i10 je bogata oprema. Dok konkurencija uglavnom starta spartanski, i10 u osnovi, koja stoji 79.990 kuna, ima klimu, audiouređaj, putno računalo, ESP. Ipak, kao mnogo bolja prilika doima se specijalni model Go Brasil s 1,2 motorom koji za 87.178 kuna nudi automatski klima uređaj, tempomat, stražnje senzore za parkiranje, komande na upravljaču, USB utor, dvobojnu unutrašnjost i brojne druge ukrase, aluminijske naplatke od 15 inča...  

Novi i10 svakako je ozbiljniji automobil od većine konkurenata pa se može očekivati dobra prodaja bez obzira na cijenu.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 18
VIDEO

Test Mercedes EQE SUV: Jedan od najimpresivnijih svoje vrste
VELIKI SUV NA STRUJU

Test Mercedes EQE SUV: Jedan od najimpresivnijih svoje vrste

EQE SUV je odličan automobil, i u njegovoj vožnji smo izuzetno uživali. No ipak, teško se oteti dojmu da bismo se unatoč svoj snazi, udobnosti i tišini još bolje osjećali u običnom GLE

Kristijan Iličić pokrenuo globalnu eSIM aplikaciju Lyntel: 'Spojio sam dvije ljubavi'
PROPUTOVAO 194 DRŽAVE

Kristijan Iličić pokrenuo globalnu eSIM aplikaciju Lyntel: 'Spojio sam dvije ljubavi'

eSIM je digitalna SIM kartica koja omogućava aktivaciju podatkovnog plana operatera bez upotrebe fizičke SIM kartice. - U fokusu nam je kvaliteta povezanosti, 5G mreža gdje god je to moguće - rekao nam je Iličić.
Dan prije smrti je plakao, htjeli su da propusti utrku, odbio je...
AYRTON SENNA: 30 GODINA OD SMRTI

Dan prije smrti je plakao, htjeli su da propusti utrku, odbio je...

Ayrton Senna poginuo je 1. svibnja 1994. u Imoli kad se s 310 km/h zabio u zid. Bio je jedan od najvećih vozača Formule 1 u povijesti, a njegovo rivalstvo s Alainom Prostom bilo je više od sporta