Korejski mali gradski auto u drugoj je generaciji osjetno napredovao. Spada među najveće u klasi te nudi najbogatiju opremu. Kupci mogu birati između dva motora
Mali Hyundai i10 je odrastao; Bogato opremljen i prostran
Nova generacija i10, koja je ovih dana stigla u Hrvatsku, osjetno je ozbiljniji automobil od prethodnika, ali i većine konkurenata u klasi. Iako formalno spada u takozvani segment A, među male gradske automobile, zapravo bismo ga mogli smjestiti u višu kategoriju jer nudi puno više opreme i snažnije motore te mnogo uglađeniji užitak u vožnji od najpopularnijih konkurenata, VW Upa, Fiat Pande, Toyote Aygo... Novi i10 u potpunosti je prilagođen europskom tržištu, razvijen je i dizajniran u Njemačkoj, a proizvode ga u Turskoj. Prema očekivanju iz Hyundaija, na hrvatskom bi se tržištu trebao naći među tri najpopularnija automobila u klasi.
Nudi najviše opreme i prostora u klasi
S dužinom od 367 cm novi i10 još uvijek je osjetno kompaktniji i okretniji od tipičnog gradskog auta poput VW Pola, no u unutrašnjosti nudi mnogo više prostora od svojih konkurenata. Primjerice, prtljažnik koji može primiti od 252 do 1046 litara s preklopljenim sjedalima je rekord klase, a i ponuda prostora na stražnjim sjedalima sasvim je solidna. Dojam klase više i10 odaje i u vožnji. Zvučna izolacija je vrhunska, motori tihi i kultivirani, a ovjes odlično izbalansiran. Sve to pridonosi udobnosti i na duljim putovanjima koja znaju biti boljka automobila iz ove klase. U ponudi za i10 su dva benzinska motora. Slabiji trocilindrični ima obujam od 998 cm3 te 66 KS.
Snažniji motor s četiri cilindra iz 1,2 litre obujma razvija 87 KS te je vrlo miran i uglađen u radu. S njime i10 postiže maksimalnih 171 km/h te iz mjesta do 100 km/h ubrzava za 12,3 sekunde. Deklarirana tvornička potrošnja za slabiji motor iznosi 4,7, dok snažniji motor troši 4,9 l/100 km u kombiniranom ciklusu. Na prvim probnim vožnjama sa snažnijim motorom trošili smo 6,0 l/100 km, što je vrlo prihvatljivo. Posebnost i10 je bogata oprema. Dok konkurencija uglavnom starta spartanski, i10 u osnovi, koja stoji 79.990 kuna, ima klimu, audiouređaj, putno računalo, ESP. Ipak, kao mnogo bolja prilika doima se specijalni model Go Brasil s 1,2 motorom koji za 87.178 kuna nudi automatski klima uređaj, tempomat, stražnje senzore za parkiranje, komande na upravljaču, USB utor, dvobojnu unutrašnjost i brojne druge ukrase, aluminijske naplatke od 15 inča...
Novi i10 svakako je ozbiljniji automobil od većine konkurenata pa se može očekivati dobra prodaja bez obzira na cijenu.